Odpowiadasz na:

Mirosław - opinia

Monter otrzymał zapłatę za naprawę pralki, ale po jego wyjściu okazało się, że nie pobiera wody. Przez ponad 2 tygodnie prosiliśmy go o przybycie i poprawienie usterki. Z początku umawiał się na... rozwiń

Monter otrzymał zapłatę za naprawę pralki, ale po jego wyjściu okazało się, że nie pobiera wody. Przez ponad 2 tygodnie prosiliśmy go o przybycie i poprawienie usterki. Z początku umawiał się na kolejne terminy, których nigdy nie dotrzymywał i nie raczył zadzwonić aby się wytłumaczyć. Po prostu całkowicie nas zlekceważył. Później przestał w ogóle odbierać nasze telefony, a na sms-y nie było też żadnej reakcji.
Naprawę dokończył ostatecznie ktoś inny, bo nasz "specjalista" zamienił wężyki dochodzące do pompki w pralce.
Wysłałem mu dzisiaj wiadomość z żądaniem zwrotu niesłusznie otrzymanej zapłaty. Zobaczymy czy stać go chociaż na taki gest.
Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tego pana, jeśli nie chcecie poczuć się upokorzeni i zlekceważeni.

zobacz wątek
4 lata temu
~Mirosław

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry