Odpowiadasz na:

Zażenowany klient - opinia

Witam, dnia 3 marca dzwoniłem na infolinię aby wyjaśnić i przedłużyć okres korzystania z samochodu zastępczego. Miałem bardzo niemiłą i frustrującą rozmowę z Panem R. Sztuba oraz jego przełożonym... rozwiń

Witam, dnia 3 marca dzwoniłem na infolinię aby wyjaśnić i przedłużyć okres korzystania z samochodu zastępczego. Miałem bardzo niemiłą i frustrującą rozmowę z Panem R. Sztuba oraz jego przełożonym A. Kowalczykiem. Do Panów nie przemawiają racjonalne argumenty, nie dążyli do rozwiązania sprawy i naprawy zaistniałej sytuacji ( bo zostałem wprowadzony w błąd przez pracownika Hesti) . Chodziło o to, że mój samochód został zarysowany z winy sprawcy , mialem dostać samochód zastępczy na cały okres trwania naprawy. W ASO stwierdzono, że naprawa będzie trwała nawet do 10 dni roboczych, oraz że nie pracują w weekendy jeśli chodzi o naprawę samochodu.
Zadzwoniłem na numer Hesti mojej opiekunki. Poinformowałem o wszystkich informacjach, które dostałem z ASO dostałem od hesti " zielono światło" żeby przed weekendem mogę oddać samochód do naprawy bo bez problemu na pewno przedłuza mi czas wynajmusamochodu ,
I co? spotkałem się później że ścianą że strony Pana Kowalczyka. Nie rozumiał że sami jako firma dali zielono światło a teraz się z tego wycofują...i te jego nieracjonalne argumenty w stylu:" to trzeba było nie zostawiać go przed weekendem". Panowie pięknie reprezentują wizerunek firmy : /

zobacz wątek
4 lata temu
~Zażenowany klient

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry