Odpowiadasz na:

B. - opinia

W dwóch słowach: słaby oddział. Brak kontaktu, a jeśli już to tak jak większość piszących odnoszę wrażenie że kontakt z klientem tylko kiedy spóźni się ze spłatą kredytu, lub jak trzeba podnieść... rozwiń

W dwóch słowach: słaby oddział. Brak kontaktu, a jeśli już to tak jak większość piszących odnoszę wrażenie że kontakt z klientem tylko kiedy spóźni się ze spłatą kredytu, lub jak trzeba podnieść ceny. Do oddziału na ul. Ogarna 116 nigdy nie dodzwoniłem się na ogólny numer. Szkoda czasu na czekanie. Tak jakby postawili mur do kontaktu dla klienta z otworem na korespondencję wysyłaną tylko od nich bez możliwości odpowiedzi. Jeszcze jakiś czas jestem uwiązany. Jak tylko skończą się zobowiązania, zapomnę że taki bank istnieje.

zobacz wątek
3 lata temu
~B.

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry