Odpowiadasz na:

Miłosz - opinia

Rezerwacja na 10 osob. Zapewniono stół na zewnątrz, niestety po przybyciu punktualnie stół był przygotowany wewnątrz. Musieliśmy czekać, aż inni goście zakończą konsumpcję.
Ceny na miejscu w... rozwiń

Rezerwacja na 10 osob. Zapewniono stół na zewnątrz, niestety po przybyciu punktualnie stół był przygotowany wewnątrz. Musieliśmy czekać, aż inni goście zakończą konsumpcję.
Ceny na miejscu w karcie wyższe niż na stronie internetowej Zagrody Rybackiej.
Po złożeniu zamówienia i bardzo długim czasie oczekiwania, przystawki/zupy/dania główne były wydawane nie po kolei (totalny mix) i niestety niektórzy zjedli inni nadal czekali.
W chaosie wydawania wogole nie zostało wydane jedno danie główne oraz przystawka.
Kiedy się upomieliśmy, otrzymaliśmy zapomniane zamówienie wraz z deklaracją kelnerki, w ramach przeprosin o bonusie w rachunku za zaistniałą sytuację.

Niestety rachunek wyliczony bezbłędnie i bez "promocji".

Gdy się upomniałem u kelnerki, chyba w obecności zmianowego, zasugerował, iż "proszę rozmawiać z kelnerką.... porażka.
Kelnerka tłumaczyła się, iż jest rachunek zamknięty i może zaproponować jeden deser za pół ceny, drugie pół ona pokryje.

Pozostawiam do Państwa oceny podejście kierownictwa do wpadek, które mogą się zdarzać.

Chęć pokrycia połowy kosztu jednego deseru z własnej kieszeni przez pracownika wystawia wizytówkę całego lokalu.

Pozostał wstyd i niemiłe wrażenia wś

zobacz wątek
3 lata temu
~Miłosz

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry