Odpowiadasz na:

sun - opinia

W przypadku problemów z ściągnięciem należności z karty, które wynikają z nieprawidłowego działania systemu sprawa automatycznie kierowana jest do firmy windykacyjnej. Brak jakichkolwiek prób... rozwiń

W przypadku problemów z ściągnięciem należności z karty, które wynikają z nieprawidłowego działania systemu sprawa automatycznie kierowana jest do firmy windykacyjnej. Brak jakichkolwiek prób kontaktu (email, sms, telefon)
podczas gdy w tym samym czasie wysyłane są informacje handlowe lub wykonywane telefony z zapytaniem kiedy klient wróci (po tymczasowym zamknięciu siłowni z powodu covid-19). Z punktu widzenia systemu karta jest aktywna, dodana poprawnie, tylko z niewiadomych przyczyny nie udaje się pobrać płatności (w tym samym czasie płatności za inne usługi typu Netflix działają). Jeśli cenicie swoje dane osobowe i nie chcecie pewnego dnia dowiedzieć się, że jesteście w rejestrze długów, to nie polecam tej siłowni.

zobacz wątek
3 lata temu
~sun

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry