Odpowiadasz na:

cierpliwy klient - opinia

Totalna tragedia. Odradzam każdemu. Bardzo trudny kontakt zarówno z przedstawicielem dewelopera, jak i obsługą, która zajmuje się odbiorami. Pani z serwisu Sama nie wie co będzie działo się z... rozwiń

Totalna tragedia. Odradzam każdemu. Bardzo trudny kontakt zarówno z przedstawicielem dewelopera, jak i obsługą, która zajmuje się odbiorami. Pani z serwisu Sama nie wie co będzie działo się z inwestycją i kiedy będą odbiory. Dostaliśmy maila, 'odbiory zostaną przesunięte o kilka dni' poważnemu deweloperowi nie wypada informować o 'kilku dniach' opóźnienia, tylko podaje konkretną datę. Dzień później okazuje się, że zapomnieli wodomierzy podłączyć i odbiory przesuną się o 2/3 tygodnie. Zrzucają wszystko na COVID, a nie on jest powodem opóźnień. 1,5 miesiąca opóźnienia w odbiorze, a dostaliśmy dwa maile z jakąkolwiek informacją.... Nikomu nie polecam, bo podejście dewelopera do klienta jest tragiczne, umowa podpisana i już ich klient nie obchodzi. Z dala od Siódmego Nieba.

zobacz wątek
3 lata temu
~cierpliwy klient

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry