Odpowiadasz na:

Agnieszka - opinia

Po krótce opiszę sytuację:

po 30 minutach dzwonienia do rejestracji w końcu się udało, pani odebrała telefon i szybko powiedziała " rejestracja, proszę się nie rozłączać, cierpliwie... rozwiń

Po krótce opiszę sytuację:

po 30 minutach dzwonienia do rejestracji w końcu się udało, pani odebrała telefon i szybko powiedziała " rejestracja, proszę się nie rozłączać, cierpliwie czekałam, UWAGA aż 27 minut, wszystkie rozmowy w recepcji było słychać. 

Podczas oczekiwania pojawiło się tylko dwóch pacjentów, pytanie ilu chciało się dodzwonić i nie mogło?

To jest często stosowana praktyka w tej placówce  " wiszenie na telefonie " i blokowanie jej.

Zwróciłam recepcjonistce uwagę na temat oczekiwania na rozmowę, poprosiłam o godność pani z którą rozmawialam, niestety nie chciała mi powiedzieć, poprosiłam o telefon do kierownika przychodni lub maila gdzie mogłabym złożyć skargę, niestety pani powiedziała że obowiązuje ją RODO. 

Z tego co wiem, to pracownik rejestracji ma obowiązek przedstawić się, tym bardziej podać numer telefonu lub maila  gdzie mogłabym złożyć skargę. 

Dodam, że owa pani była niemiła i ewidentnie nie chciała mi pomóc. 
Nie można się dodzwonić, brak terminów u lekarzy, panie w rejestracji są niemile, jakby nie chciały pracować.

zobacz wątek
1 rok temu
~Agnieszka

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry