Odpowiadasz na:

MGT - opinia

Obsługa klienta jest absolutnie beznadziejna. Zamawiając przez stronę internetową po 15 minutach brak potwierdzenia i wyłączony telefon (nigdy nie zamawiajcie przez stronę z zapłatą przez internet,... rozwiń

Obsługa klienta jest absolutnie beznadziejna. Zamawiając przez stronę internetową po 15 minutach brak potwierdzenia i wyłączony telefon (nigdy nie zamawiajcie przez stronę z zapłatą przez internet, zawsze na miejscu żeby nie stracić pieniędzy). Wcześniej przy zamawianiu jedzenia z dowozem zamówienie przyjęte i potem 2 telefony bo niestety jednak jakaś pozycja z wybranych nie jest możliwa do wyboru na wynos. Jak nie to to bardzo długi dowóz. Lubię jedzenie z falli ale za każdym razem coś, i za każdym razem jak się przełamię żeby jednak zamówić to napotykam jakieś problemy ze strony obsługi klienta. Lokal dobry dla osób z bardzo dobrą cierpliwością - w innym wypadku lepiej zjeść w innej restauracji o podobnym profilu.

zobacz wątek
1 miesiąc temu
~MGT

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry