Odpowiadasz na:

niezadowolony klient - opinia

Poniżej krytyki. Pan Mirek-stolarz to nieporozumienie. Przez 3y miesiące nie zrobił wyceny. Na ponowną prośbę o wycenę próbował wmówić mi i sąsiadce, że dawno wysłał ale pewnie nie potrafimy... rozwiń

Poniżej krytyki. Pan Mirek-stolarz to nieporozumienie. Przez 3y miesiące nie zrobił wyceny. Na ponowną prośbę o wycenę próbował wmówić mi i sąsiadce, że dawno wysłał ale pewnie nie potrafimy odebrać maila. Na koleją prośbę o wycenę nie dostałam już odpowiedzi zwrotnej. Ponadto ponoć firma nie pobiera opłat za pomiar, jednak Pan Mirek się "połasił" na pobranie opłaty. Mimo próśb o zwrot przez miesiąc brak reakcji. Nie polecam- szkoda czasu i nerwów.

zobacz wątek
3 lata temu
~niezadowolony klient

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry