Odpowiadasz na:

niezadowolony klient - opinia

Obsługa w sklepie Karolina przy ul. Chopina w Gdańsku fatalna. Ekspedientki aroganckie. Ilość obsługujących większą niż klientów. Nie są w stanie obsłużyć klienta sprawnie, ruchy są bardzo... rozwiń

Obsługa w sklepie Karolina przy ul. Chopina w Gdańsku fatalna. Ekspedientki aroganckie. Ilość obsługujących większą niż klientów. Nie są w stanie obsłużyć klienta sprawnie, ruchy są bardzo powolne, problemy które wynajdują są różne np. a to że klient ma kupić więcej niż chce -bo tłumaczenie co one zrobią z resztą - i w takim razie nie sprzedadzą, to samo dotyczy jakości sprzedawanych produktów. Krojąc ostani kawałek wędliny na pół, klient nie ma wyboru, który kawałek weźmie - bo cyt. pozostały im wyschnie. Obawiam się że paniom wyschnie co innego szybciej niż wędlina. Panie mają problem same ze sobą, komentując siebie nawzajem kiedy jedna wychodzi na zaplecze, komentują zdanie klientów po ich wyjściu. Proponuję zmienić obsadę a przede wszystkim zmniejszyć. Sytuacje fatalnej obsługi, sprzedaży różnej jakości wędlini mięsa zdażają się bardzo często co obserwuję ponieważ mieszkam na stałe na osiedlu i do tej pory robiłam zakupy w tym sklepie . Obawiam się że będą ostatnie.

zobacz wątek
3 lata temu
~niezadowolony klient

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry