Odpowiadasz na:

Szanowny Panie,
Jeśli otrzymał Pan informację od nas, o braku dostępności Pyralginy w aptece oraz hurtowniach - to oznacza, że była ona zgodna ze stanem naszej wiedzy na tamtą chwilę. Pański... rozwiń

Szanowny Panie,
Jeśli otrzymał Pan informację od nas, o braku dostępności Pyralginy w aptece oraz hurtowniach - to oznacza, że była ona zgodna ze stanem naszej wiedzy na tamtą chwilę. Pański wpis jest sprzed około miesiąca - to moment gdy pacjenci i klienci ruszyli do aptek i sklepów po zapasy , w związku z epidemią koronawirusa. Lawinowo znikało dużo produktów leczniczych z półek aptecznych, a hurtownie i producenci nie nadążali z dostawami. Zaproponowaliśmy Panu w zastępstwie preparat o identycznym składzie i właściwościach terapeutycznych aby pomóc, zdarza się oczywiście, że autosugestywnie pacjent słabiej reaguje na zamiennik.
Bardzo możliwe, że w danym momencie apteka w sąsiedniej miejscowości miała jeszcze zapas, my już nie - nie ma natomiast możliwości, abyśmy świadomie wprowadzali naszych Pacjentów w błąd. Dodam, że 6 kwietnia dojechał do apteki duży zapas Pyralginy, od razu gdy produkt pojawił się w hurtowniach, w których apteka zaopatruje się.
W tym trudnym okresie początku epidemii dołożyliśmy wszelkich starań , aby zapewnić możliwie największą dostępność leków naszym Pacjentom oraz bezpieczeństwo. Pracowaliśmy czasami ponad swoje siły, aby każdy Pacjent (Klient) otrzymał od nas odpowiednia opiekę i pomoc. Co więcej jeśli produkt jest niedostępny w danej chwili w hurtowniach, sprawdzamy jego dostępność w okolicy (polecamy system - Kto Ma Lek ) i kierujemy pacjenta do sąsiednich aptek, jeśli tam widnieje jako dostępny. Jeśli tak się nie stało w Pana przypadku, to dlatego ze Farmaceutka , która poleciła preparat z identyczną substancją leczniczą, była absolutnie przekonana o jego skuteczności.
Wiedza wszystkich Farmaceutek w naszej aptece jest profesjonalna i czasem znacznie szersza niż to, co producent jest w stanie umieścić na opakowaniu.
Na takie niesprawiedliwe i oszczercze zarzuty będziemy zawsze stanowczo odpowiadać. Treść Pańskiego postu, nosi znamiona hejtu, który łatwo jest wypowiadać pozostając anonimowym. Na przyszłość polecamy rozmowę z nami, chętnie wyjaśnimy wszystkie ewentualne wątpliwości - na miejscu w aptece, telefonicznie bądź drogą mailową.
Mamy również nadzieję, że grono zadowolonych Pacjentów i Klientów jest znacznie szersze, niż tych niezadowolonych.

Pozdrawiamy

zobacz wątek
3 lata temu
~Personel Apteki

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry