Sa trzy rodzaje prawdy...
Cala prawda,swieta prawda i g..no prawda....jesli FWD stracisz przyczepnosc,to nie dosc ze nie masz czym kierowac to nie masz tez czym hamowac lub sie odpychac..
To wlasnie w RWD lepiej sie...
rozwiń
Cala prawda,swieta prawda i g..no prawda....jesli FWD stracisz przyczepnosc,to nie dosc ze nie masz czym kierowac to nie masz tez czym hamowac lub sie odpychac..
To wlasnie w RWD lepiej sie steruje prawa noga,wchodzisz w luk,znosi tyl - puszczasz pedal gazu. W FWD teoretycznie powinienes dodac ,tylko ze wtedy..znow fizyka - przednie kola sa odciazane i tracisz przyczepnosc (a wiec i sterowanie)
Najlepszym rodzajem napedu jest oczywiscie... 4X4 :) ale w osobowkach to rzadkosc (mowimy o analogach a nie komputerowo sterowanych zabawkach)
Do tego wszystkiego - wszystkie RWD maja mniejsza srednice zawracania (bez zostawiania bieznika tylnich opon na asfalcie ;) ) bo nie maja z przodu przegubow,ktore maja ograniczony kat zgiecia.
Jezdzilem RWD,potem FWD i...teraz znow RWD i nie wroce juz do taczki :)
zobacz wątek