Odpowiadasz na:

Przestrzegam przed Inpro!

Pani pewnie nie oddzwania i nie udziela żadnej konkretnej informacji, bo Inpro nie zna konkretnych informacji. Mieszkania są wybudowane, na stronie internetowej jest informacja "gotowe do odbioru"... rozwiń

Pani pewnie nie oddzwania i nie udziela żadnej konkretnej informacji, bo Inpro nie zna konkretnych informacji. Mieszkania są wybudowane, na stronie internetowej jest informacja "gotowe do odbioru" a odbioru nie ma!
Osoby które kupiły mieszkania czekają już od pół roku na odbiór kluczy, a deweloper milczy zapytany o wynik kontroli PiNB i nie chce udostępnić protokołu z kontroli. Już raz to osiedle dostało odmowę wydania pozwolenia na użytkowanie z uwagi na braki formalne, których dopuściło się Inpro w złożonych dokumentach, a teraz wyszły na jaw niezgodności budynków i placów zabaw z przepisami prawa budowlanego. Osoby, które już nabyły mieszkania od kilku miesięcy zmuszone są płacić za najem mieszkań zastępczych oraz ponosić inne dodatkowe koszty, pokrycia których deweloper nie chce obiecać. Odradzam każdemu! #Azymut

Oczywiście problem z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie nie powinien być wymówką dla pracownika aby olewał klientów i nie odbierał telefonów, ale widać niski poziom obsługi klienta to w Inpro standard :(

zobacz wątek
4 lata temu
~Nabywca mieszkania w Azymucie

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry