Mam bardzo dużo do napisania o tej pseudo-firemce. Po pierwsze - błędy* w rozpisce kalorycznej. Codziennie jest podawana taka sama kaloryczność, która nie ma się w żaden sposób do rzeczywistości. Po drugie - porcje są tak mikre, że czasem trzeba zjeść od razu 3 posiłki, żeby w ogóle się najeść. Miałem najwyższą dostępną kaloryczność - 2500, a moja mama miała 1800 z innej firmy. Moje dania z optimalbox wyglądały jak przystawka do dań mamy. Po trzecie - dałem standardowo dostawcy klucz do klatki. Mija drugi miesiąc od zakończenia cateringu a ja wciąż walczę o odzyskanie kluczy. I tu płynnie przechodzimy do punktu czwartego. Obsługa i kontakt z klientem to zwykła kpina. Odczytują wiadomości na messengerze po tygodniu, czasem wcale, czasem odczytają i nie odpiszą. I kłamią w żywe oczy - walcząc o odzyskanie kluczy, zostałem zapewniony, że zaraz zadzwonią do dostawcy z prośbą o zwrot. Jako że byłem już mocno zniecierpliwiony, poprosiłem o numer telefonu, żeby załatwić to sam. Odpisali, że nie mają xD
Więc stanę teraz na głowie, napiszę do wszystkich portali, zamieszczę ten wpis wszędzie gdzie się tylko da. Bo taka firma nie ma prawa instnieć. I mam szczerą nadzieję, że przestanie.