Widok
Blue Media S.A. Sopot -totalna beznadzieja-Specjalista ds. obsługi klienta/ Contact Center Specialist
Link do ogłoszenia
http://ogloszenia.trojmiasto.pl/praca-zatrudnie/specjalista-ds-obslugi-klienta-contact-center-specialist-ogl3995503.html
Firma totalna beznadzieja,zmiany od 7 do 22 ,mało płacą ,na rozmowie kwalifikacyjnej jakieś głupie zadania przy komputerze i odpowiedzi na reklamacje,wyzysk na maksa.Nie polecam nikomu tej firmy,co dwa miesiące szukają pracowników.Omijajcie szerokim łukiem tą firmę.
http://ogloszenia.trojmiasto.pl/praca-zatrudnie/specjalista-ds-obslugi-klienta-contact-center-specialist-ogl3995503.html
Firma totalna beznadzieja,zmiany od 7 do 22 ,mało płacą ,na rozmowie kwalifikacyjnej jakieś głupie zadania przy komputerze i odpowiedzi na reklamacje,wyzysk na maksa.Nie polecam nikomu tej firmy,co dwa miesiące szukają pracowników.Omijajcie szerokim łukiem tą firmę.
Droga Magdo, bardzo to przykre, że oceniasz firmę, w której nie zostałaś zatrudniona, więc nie znasz panujących w niej warunków.
W Dziale Obsługi Klienta praca jest zmianowa, ale konsultanci pracują po 8 godzin. Tak się składa, że często szukamy pracowników do DOK, gdyż nasi konsultanci awansują i zajmują stanowiska w innych działach i np. rozwijają kluczowe projekty firmy Blue Media S.A. Niestety nie każdy kandydat posiada kwalifikacje potrzebne do pracy na danym stanowisku, dlatego sprawdzamy jego umiejętności np. zadaniem z wykorzystaniem komputera. Wynagrodzenie w Blue Media zależne jest od zajmowanego stanowiska oraz posiadanego doświadczenia i umiejętności. O zadowoleniu z pracy u nas może świadczyć zdobyty dwa razy tytuł Pracodawcy Roku.
Jeżeli chciałabyś otrzymać dodatkowe informacje o warunkach pracy u nas, zapraszam do kontaktu.
Tomasz Bobrowski, Blue Media S.A.
W Dziale Obsługi Klienta praca jest zmianowa, ale konsultanci pracują po 8 godzin. Tak się składa, że często szukamy pracowników do DOK, gdyż nasi konsultanci awansują i zajmują stanowiska w innych działach i np. rozwijają kluczowe projekty firmy Blue Media S.A. Niestety nie każdy kandydat posiada kwalifikacje potrzebne do pracy na danym stanowisku, dlatego sprawdzamy jego umiejętności np. zadaniem z wykorzystaniem komputera. Wynagrodzenie w Blue Media zależne jest od zajmowanego stanowiska oraz posiadanego doświadczenia i umiejętności. O zadowoleniu z pracy u nas może świadczyć zdobyty dwa razy tytuł Pracodawcy Roku.
Jeżeli chciałabyś otrzymać dodatkowe informacje o warunkach pracy u nas, zapraszam do kontaktu.
Tomasz Bobrowski, Blue Media S.A.
Szanowny Panie.
A może mi Pan w takim razie wytłumaczyć filozofię rekrutacjną ?
Nie chodzi i tu o pisanie akademickiego alboratu.
Tylko dziwić może fakt, że kilkanaście dni temu, mieli Państwo
na tym portalu umieszczoną ofertę pracy, z dość konkretnie
zredagowanym tekstem. Wyświetleń ogłoszenia było ok. 500x
zakładam, że 1/10 z tego, stanowiły przesłane aplikację.
Czy z tego grona tj. 500x1/10 czyli 50 osób nie można wybrać
odpowiedniego kandydata (płeć bez znaczenia) .. ?
Moim skromnym zdaniem nawet z 50 osób, można wybrać
kilka sensowych.
Dlatego mnie też dziwi ponowna publikacja..
Kandydaci są nie idealni - to fakt, ale ponowiona oferta pracy,
też jest zastanawiająca..
A może mi Pan w takim razie wytłumaczyć filozofię rekrutacjną ?
Nie chodzi i tu o pisanie akademickiego alboratu.
Tylko dziwić może fakt, że kilkanaście dni temu, mieli Państwo
na tym portalu umieszczoną ofertę pracy, z dość konkretnie
zredagowanym tekstem. Wyświetleń ogłoszenia było ok. 500x
zakładam, że 1/10 z tego, stanowiły przesłane aplikację.
Czy z tego grona tj. 500x1/10 czyli 50 osób nie można wybrać
odpowiedniego kandydata (płeć bez znaczenia) .. ?
Moim skromnym zdaniem nawet z 50 osób, można wybrać
kilka sensowych.
Dlatego mnie też dziwi ponowna publikacja..
Kandydaci są nie idealni - to fakt, ale ponowiona oferta pracy,
też jest zastanawiająca..
Proszę nie zapominać, że oczekiwania muszą być spełnione w obie strony. Ja nie twierdzę, że jesteśmy firmą marzeniem dla wszystkich mieszkańców Trójmiasta. Są osoby, których oczekiwań zapewne nie spełniamy. Ale to także działa w drugą stronę. Proszę sobie np. wyobrazić, że osoby, które wpisują w CV znajomość pakietu MS Office nie potrafią zapisać pliku tekstowego... Rekrutacje kosztują sporo czasu i pieniędzy. Dlatego oczywiste jest, że zależy nam na jak najszybszym zatrudnieniu pracowników. Staramy się jednak wybrać osoby, z którymi podejmiemy długą współpracę, satysfakcjonującą obie strony. Pozdrawiam.
Szanowny Panie.
Zrozumiałem, co Pan napisał, ale proszę wybaczyć nie jestem w stanie sie z Panem zgodzić. Skoro szukacie Państwo odpowiedniej osoby,
to po pierwsze - pośpiech nie jest wskazany, po drguie istnieje
kilka narzędzi rekrutacyjnych, które pozwalają na efektywny, nie efektowny proces rekrutacji. A publikowanie kilka razy,w krótkim czasie ogłoszenia rekrutacyjnego, nie jest dobrym znakiem,
nie dotyczy tylko Państwa procesu.
Bo jest "tu" kilka wielokrotnie publikowanych ofert z innych firm.
Jednak gorsze od rozminięcia się oczekiwań obu stron, co ie jest rzadkością.., jest brak odpowiedzi po spotkaniu.., pomimo
słownego zobowiązania.
Z poważaniem.
Zrozumiałem, co Pan napisał, ale proszę wybaczyć nie jestem w stanie sie z Panem zgodzić. Skoro szukacie Państwo odpowiedniej osoby,
to po pierwsze - pośpiech nie jest wskazany, po drguie istnieje
kilka narzędzi rekrutacyjnych, które pozwalają na efektywny, nie efektowny proces rekrutacji. A publikowanie kilka razy,w krótkim czasie ogłoszenia rekrutacyjnego, nie jest dobrym znakiem,
nie dotyczy tylko Państwa procesu.
Bo jest "tu" kilka wielokrotnie publikowanych ofert z innych firm.
Jednak gorsze od rozminięcia się oczekiwań obu stron, co ie jest rzadkością.., jest brak odpowiedzi po spotkaniu.., pomimo
słownego zobowiązania.
Z poważaniem.
Są firmy które rekrutują "na już" i byle jak. Duże, profesjonalne firmy zazwyczaj świadomie planują rekrutacje, których pierwszym etapem są ogłoszenia i zbieranie przez jakiś czas aplikacji kandydatów. Dopiero po zamknięciu tego etapu następują kolejne.
Wolę takie firmy - niż małe "krzaki", w których rekrutacją zajmują się ludzie niemający o tym pojęcia, albo robiący wszystko naraz (w tym sam szef).
Odpowiedzi Pana Tomasza Bobrowskiego potwierdzają, że jest to profesjonalna firma, która dba o swój wizerunek nawet w takich miejscach jak to - zamiast wdawać się w bezsensowne pyskówki z krytykującymi.
Wolę takie firmy - niż małe "krzaki", w których rekrutacją zajmują się ludzie niemający o tym pojęcia, albo robiący wszystko naraz (w tym sam szef).
Odpowiedzi Pana Tomasza Bobrowskiego potwierdzają, że jest to profesjonalna firma, która dba o swój wizerunek nawet w takich miejscach jak to - zamiast wdawać się w bezsensowne pyskówki z krytykującymi.
Rzeczywiście moja znajoma pracuje tam już bardzo długo i jest zadowolona i z pracodawcy i z pensji. Więc w Blue media jest chyba całkiem nieźle :)
Ale NIE ZGODZĘ się absolutnie z tytułem Pracodawcy Roku!
Pracowałam w Millennium Bank bardzo długo, zawsze otrzymywali ten tytuł i ZAWSZE wszyscy pracownicy zastanawiali się ZA CO???
Bo pracodawca był i jest ssącą pijawka jak mało kto.. a płace sa tragiczne. Dobrze, że się stamtąd wyrwałam.
Ale NIE ZGODZĘ się absolutnie z tytułem Pracodawcy Roku!
Pracowałam w Millennium Bank bardzo długo, zawsze otrzymywali ten tytuł i ZAWSZE wszyscy pracownicy zastanawiali się ZA CO???
Bo pracodawca był i jest ssącą pijawka jak mało kto.. a płace sa tragiczne. Dobrze, że się stamtąd wyrwałam.
Oczywiście, że dość często, bo firma intensywnie się rozwija. Blue Media to grupa firm, które regularnie zatrudniają nowych pracowników. Rotacja jest bardzo mała. Zapraszam do naszej siedziby w Krzywym Domku. Chętnie zaprezentujemy firmę i proces rekrutacji ;). Lepsze spotkanie i rozmowa niż anonimowe sianie plotek, prawda?
Właśnie planuję wysłać CV na pracę w dziale IT po ukończeniu informatyki na Politechnice i Uniwersytecie Gdańskim.
Myślę, że najłatwiej krytykować każdą firmę, gdy wysyła się CV lub idzie na rozmowę bez wiedzy na temat ewentualnej przyszłej pracy.
Mam nadzieję, że nie utknie CV w biurku i nie będę czekał miesiąc na odzew (lub wcale).
Myślę, że najłatwiej krytykować każdą firmę, gdy wysyła się CV lub idzie na rozmowę bez wiedzy na temat ewentualnej przyszłej pracy.
Mam nadzieję, że nie utknie CV w biurku i nie będę czekał miesiąc na odzew (lub wcale).
Nie nie chcę zrobić nikomu na złość,po prostu takie są beznadziejne firmy wysłałam bardzo dużo CV z czego jak się okazało część do takich firm jak Blue Media,a rozmowy były w tym tygodniu do nich i już znowu ogłoszenie ,nikt im się nie spodobał,czy może szukają kogoś najlepiej za 1000 zł.Żenada firma szkoda czasu na takich pracodawców.A ich gadanie na rozmowach ,że zatrudniają samych młodych ludzi,cóż za dyskryminacja....
Twoja wypowiedź prowadzi do ciekawych (i bynajmniej nie zaskakujących wniosków).
Mianowicie, idąc Twoim tokiem myślenia:
jeżeli np. zaplanujesz sobie kupić buty
-> chodzisz i przymierzasz różne w 10 sklepach
-> nie znajdujesz odpowiedniej pary
-> następnego dnia znowu zaczynasz szukać w innym centrum handlowym /mieście/etc.
Czyli jesteś beznadziejną osobą (dobór słów celowy - zapożyczony od Ciebie).
Mianowicie, idąc Twoim tokiem myślenia:
jeżeli np. zaplanujesz sobie kupić buty
-> chodzisz i przymierzasz różne w 10 sklepach
-> nie znajdujesz odpowiedniej pary
-> następnego dnia znowu zaczynasz szukać w innym centrum handlowym /mieście/etc.
Czyli jesteś beznadziejną osobą (dobór słów celowy - zapożyczony od Ciebie).
"zmiany od 7 do 22"
Wg mnie elastyczny grafik to atut, nie wada, ale można mieć na ten temat różne zdania.
"wyzysk na maksa"
Skoro tam nie pracowałaś, to skąd masz takie informacje?
"mało płacą"
"czy może szukają kogoś najlepiej za 1000 zł"
Drugie zacytowane przeze mnie zdanie sugeruje, że nie wiesz jak wysokie są tam zarobki.
Rozumiem rozgoryczenie po kolejnej nieudanej rekrutacji, ale to nie jest powód do oczerniania firmy na podstawie własnych domysłów.
Dla zrównoważenia mojej wypowiedzi przyczepię się;) do wypowiedzi Pana Tomasza:
"O zadowoleniu z pracy u nas może świadczyć zdobyty dwa razy tytuł Pracodawcy Roku"
Nie wiem, na jakich zasadach są przyznawane te tytuły, ale np. takie Eniro również kilkukrotnie było nagradzane jako najlepszy pracodawca, a sądząc po wypowiedziach wielu obecnych i byłych pracowników, które można znaleźć w różnych miejscach w sieci, niekoniecznie oznacza to, że jest to praca marzeń. Oczywiście takie opinie mają swoje drugie dno, ale to nie miejsce, żebym teraz przedstawiał analizę.
"Rekrutacje kosztują sporo czasu i pieniędzy"
Niestety rekruterzy często zapominają, że nie tylko dla nich proces rekrutacji jest kosztem (choć można by również określić to jako inwestycję).
"a może to jednak kwestia kwalifikacji na dane stanowisko"
Dlatego moim zdaniem dobrą praktyką jest feedback do kandydata po zakończeniu procesu rekrutacji. Znając powody odrzucenia aplikacji osoba taka ma szansę wyeliminowania swoich słabych stron, których może nawet nie być świadoma, jeśli nie otrzymuje informacji zwrotnej.
To tyle uwag, przynajmniej na razie:)
Wg mnie elastyczny grafik to atut, nie wada, ale można mieć na ten temat różne zdania.
"wyzysk na maksa"
Skoro tam nie pracowałaś, to skąd masz takie informacje?
"mało płacą"
"czy może szukają kogoś najlepiej za 1000 zł"
Drugie zacytowane przeze mnie zdanie sugeruje, że nie wiesz jak wysokie są tam zarobki.
Rozumiem rozgoryczenie po kolejnej nieudanej rekrutacji, ale to nie jest powód do oczerniania firmy na podstawie własnych domysłów.
Dla zrównoważenia mojej wypowiedzi przyczepię się;) do wypowiedzi Pana Tomasza:
"O zadowoleniu z pracy u nas może świadczyć zdobyty dwa razy tytuł Pracodawcy Roku"
Nie wiem, na jakich zasadach są przyznawane te tytuły, ale np. takie Eniro również kilkukrotnie było nagradzane jako najlepszy pracodawca, a sądząc po wypowiedziach wielu obecnych i byłych pracowników, które można znaleźć w różnych miejscach w sieci, niekoniecznie oznacza to, że jest to praca marzeń. Oczywiście takie opinie mają swoje drugie dno, ale to nie miejsce, żebym teraz przedstawiał analizę.
"Rekrutacje kosztują sporo czasu i pieniędzy"
Niestety rekruterzy często zapominają, że nie tylko dla nich proces rekrutacji jest kosztem (choć można by również określić to jako inwestycję).
"a może to jednak kwestia kwalifikacji na dane stanowisko"
Dlatego moim zdaniem dobrą praktyką jest feedback do kandydata po zakończeniu procesu rekrutacji. Znając powody odrzucenia aplikacji osoba taka ma szansę wyeliminowania swoich słabych stron, których może nawet nie być świadoma, jeśli nie otrzymuje informacji zwrotnej.
To tyle uwag, przynajmniej na razie:)
Chętnie przyjmę oferty pracy - http://www.goldenline.pl/bartek-sprengel.
zgadzam się z Magdą ! ta firma to jakiś totalny przekręt!!!!!!!!!
nie chodzi mi tu o dyskryminację ale o to że nie są słowni. Doładowałam konto to znaczy przelałam pieniądze na ich konto ale doładowania nie otrzymałam. w biurze obsługi klienta chyba nikt nie pracuję:(!!!!!!!!!!!!
Dzwoniłam kilka razy i nikt nie odbiera telefonu!!!!!!!!
TA FIRMA TO ŚCIEMA!!!!!!!!!!!!
nie chodzi mi tu o dyskryminację ale o to że nie są słowni. Doładowałam konto to znaczy przelałam pieniądze na ich konto ale doładowania nie otrzymałam. w biurze obsługi klienta chyba nikt nie pracuję:(!!!!!!!!!!!!
Dzwoniłam kilka razy i nikt nie odbiera telefonu!!!!!!!!
TA FIRMA TO ŚCIEMA!!!!!!!!!!!!
Droga Maju, nasz DOK pracuje 6 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godz. 7 - 22, w soboty 8 - 16. Jak pewnie wiesz, czasami ciężko jest się dodzwonić do firm, kiedy dzwoni sporo osób. Proszę wybacz nam problem z kontaktem. Zachęcam natomiast do przesłania szczegółów problemu na adres zasilenia@bluemedia.pl. Konsultnaci obsługują ten adres cały czas i na pewno szybko rozwiążą Twój problem. Na infolinii podczas oczekiwania na połączenie możesz też zamówić rozmowę zwrotną, dzięki czemu oddzwonimy na nasz koszt. Pozdrawiam.
Magda, chyba pomyliłaś się wysyłając CV. Jeżeli aplikujesz na stanowisko w Contact Center to odpowiedź na reklamację i praca przy komputerze to będzie Twój chleb powszedni. Jeżeli zaś uważasz, że sprawdzenie Twoich kwalifikacji na rozmowie rekrutacyjnej to głupstwo i wyzysk, to proponuję zmienić obszar poszukiwać. Niemniej pamiętaj, w przypadku rekrutacji na osobę sprzątającą mogą poprosić Ciebie o zaprezentowanie, jak myjesz okno :O
Pracowałem tam zaraz po studiach i zdecydowania polecam.
Pracowałem już u kilkunastu pracodawców i wiem jak fajnie (lub beznadziejnie) może być w firmie.
W BM przede wszystkim panowała bardzo przyjemna atmosfera. Pracujesz z normalnymi, pozytywnymi ludźmi i nie uświadczysz czegoś takiego jak mobbing. I na prawdę ludzie z tego działu awansowali do innych działów.
Fakt, że na tym stanowisku nie zarobisz kokosów.
Ale jako konsultant ds. obsługi klienta nigdzie nie zarobisz kokosów.
Przynajmniej pracujesz w przyjemnej atmosferze, a raz w tygodniu możesz za free pójść do centrum rekreacyjnego (przynajmniej za moich czasów tak było).
Co trzeba umieć w takim dziele?
Warto wiedzieć czemu lepiej zapisywać pliki jako doc zamiast docx.
Umieć używać wyszukiwania w przeglądarce i w pdfach.
Mieć trochę cierpliwości do klientów i potrafić jasno tłumaczyć (np. wytłumaczyć przez telefon starszej babci jak zrobić zrzut ekranu i go wysłać mailem)
pozdrawiam
Pracowałem już u kilkunastu pracodawców i wiem jak fajnie (lub beznadziejnie) może być w firmie.
W BM przede wszystkim panowała bardzo przyjemna atmosfera. Pracujesz z normalnymi, pozytywnymi ludźmi i nie uświadczysz czegoś takiego jak mobbing. I na prawdę ludzie z tego działu awansowali do innych działów.
Fakt, że na tym stanowisku nie zarobisz kokosów.
Ale jako konsultant ds. obsługi klienta nigdzie nie zarobisz kokosów.
Przynajmniej pracujesz w przyjemnej atmosferze, a raz w tygodniu możesz za free pójść do centrum rekreacyjnego (przynajmniej za moich czasów tak było).
Co trzeba umieć w takim dziele?
Warto wiedzieć czemu lepiej zapisywać pliki jako doc zamiast docx.
Umieć używać wyszukiwania w przeglądarce i w pdfach.
Mieć trochę cierpliwości do klientów i potrafić jasno tłumaczyć (np. wytłumaczyć przez telefon starszej babci jak zrobić zrzut ekranu i go wysłać mailem)
pozdrawiam
Jestem w szoku czytając to co jest tu napisane. Skąd Ty mieszkasz dziewcze drogie? Mścisz się na jakiejś firmię tylko dlatego, że Cię nie zatrudnili. Żal, że wogóle czegoś od Ciebie wymagali na rozmowie, a kurcze co by było jakby Cię zatrudnili i musiałabyś pracować.
Ktos napisał, że z 50 osób mopżna wybrać kilka sensownych.. Prowadziłam rekrutację w hurtowni art. biurowych i często było tak, że z 200 cv nie byłam w stanie wybrać 5 osób spełniających podstawowe wymagania. To nie te czasy, że pracę muszą dać i czy się stoi czy się leży 2000 się należy.... na ziemię ludzie na ziemię wracać!!! A jeżeli chodzi o Blue Media to jestem ich klientem i nigdy nie miałam problemu z konatktem. Jeżeli nie dodzwoniłam się to zamawiałam rozmowę i szybko rozwiązywali mój problem.
Pozdrowienia dla Contact Center fachowcy nie wybierani przypadkowo!!!
Ktos napisał, że z 50 osób mopżna wybrać kilka sensownych.. Prowadziłam rekrutację w hurtowni art. biurowych i często było tak, że z 200 cv nie byłam w stanie wybrać 5 osób spełniających podstawowe wymagania. To nie te czasy, że pracę muszą dać i czy się stoi czy się leży 2000 się należy.... na ziemię ludzie na ziemię wracać!!! A jeżeli chodzi o Blue Media to jestem ich klientem i nigdy nie miałam problemu z konatktem. Jeżeli nie dodzwoniłam się to zamawiałam rozmowę i szybko rozwiązywali mój problem.
Pozdrowienia dla Contact Center fachowcy nie wybierani przypadkowo!!!
Ich nowe ogłoszenie: http://www.pracuj.pl/praca/office-coordinator-sopot,oferta,3227631 Traktują tak samo jak na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta czy może inaczej ?? Proszę o pilne info, gdyż chcę na tą ofertę aplikować, a czynna jest jeszcze tylko 2 dni !!!
znalazłam dzisiaj ogłoszenie na Contact Center Specialist, mmm... kiepska podstawa 1600 zł, z tego w 3mieście nie da się życ, no chyba, że u rodziców, ponadto wymagania z doświadczeniem najlepiej licencją KNF - słabo, generalnie spełniam wszystkie warunki w 200%, obecnie siedzę w domu i szukam stabilnej pracy na stałe ale 2000 netto muszę miesięcznie mieć żeby wiedzieć po co chodzić do tej pracy
Siedź więc dalej na d**ie w domu jak 1600 zł netto, a nic to dla Ciebie za mało. Na Twoim miejscu brałbym tą pracę i szukał jakiejś dodatkowej, żeby sobie dorobić (np. w Oriflame, Avon, FM Group czy w ubezpieczeniach). Ale zrób jak uważasz...W Polsce możesz na swą 'pracę marzeń' czekać 2 albo 30 lat (zależy od szczęscia i pracodawcy).
Bierzecie od uwagę śmieciowe posady w tej firmie ,obsługa klienta? Proszę bardzo.....wiadomo że bez tego firma by nie istniała, ale to programiści robią tam główna robotę i to się nie zmieni.
Ciężka robota bo wymaga myślenia, anl nie kombinowania. Dlatego też inne pieniądze. Obsługa klienta to nic innego jak kombinowanie. Jakie studia taka potem płacą, nie plakac już Ala humanisci!
Ciężka robota bo wymaga myślenia, anl nie kombinowania. Dlatego też inne pieniądze. Obsługa klienta to nic innego jak kombinowanie. Jakie studia taka potem płacą, nie plakac już Ala humanisci!