Odpowiadasz na:

drodzy sfrustrowani konsumenci

Czytam i myślę, że opinie na forach zazwyczaj piszą niezadowoleni klienci, ot taki sposób wyładowania. Przecież CCC jest monopolistą na rynku, ma kilkanaście procent udziału w sprzedaży, 1/3 Polski... rozwiń

Czytam i myślę, że opinie na forach zazwyczaj piszą niezadowoleni klienci, ot taki sposób wyładowania. Przecież CCC jest monopolistą na rynku, ma kilkanaście procent udziału w sprzedaży, 1/3 Polski chodzi w ich butach, teraz tez Europa. Nie ma co się dziwić, ze jakiś procent jest niezadowolony, a w przypadku tak dużej sprzedaży ten procent to pewnie milion ludzi. Jednak firma ta ma cały czas wzrosty w sprzedaży, rozwija się, powstają nowe sklepy, widać inwestycje. Może z reklamacjami jest różnie, ale... 1. prawo polskie jest nierzetelne, buty za tą cenę nie mogą mieć dwóch lat na reklamację 2. kiedyś widziałem buty które oburzony, gburowaty,chamski wręcz klient przyniósł do reklamacji... - ludzie wstydu nie macie! 3. o buty trzeba dbać 4. buty powinny odpoczywać, jak ktoś ma jedną parę butów to jego problem. 4. Ja i zona kupujemy buty tam od lat, dwie reklamacje nam odrzucili, z tego w jednej opinia była słuszna (wiemy, ze to była syna wina) a w drugiej wykorzystali nasz brak wiedzy, obiektywnie też się nie dziwie.Prawo trzeba znać (widać, ze na tym forum wiele osób ma z tym problem). Jakość naprawy jest bardzo dobra, żonie zamek wymienili i nową podeszwę zrobili, wszystko w polskiej fabryce, szewc by tego w życiu nie zrobił. Obsługa coraz lepsza, kolekcja na poziomie europejskim. Buty z ekoskóry wytrzymałość, jakość,cena na poziomie wszystkich sieciówek tej klasy (stosunek ceny do jakości!!!!!), buty skórzane w 90% jakoś lepsza, jak wszędzie zdarzają się gorsze modele. Fasony dużo lepsze niż np w Deichmanie. Zatem zastanówcie się czasem:
ile but kosztował, co z nim robiłeś, jak o niego dbałeś, w jakim stanie dostarczasz do reklamacji (zużycie, czystość, zapach...), jak odnosisz się do personelu sklepu(za chamstwo i krzyki też bym z góry odrzucał, na złość)... i pamiętajcie, że te buty są czasem tańsze niż kilo wołowiny. Konsumenci w Polsce w tym całym kapitalizmie bardzo szybko nauczyli się postawy roszczeniowej. Tylko niech przy okazji nie gubią rozsądku i dobrych manier. Sprzedawca też człowiek. Należy go szanować.Inaczej jesteś burakiem!

zobacz wątek
10 lat temu
~Michał R.

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry