jumper 2.2 hdi 2003r
auto kupiłem z dani serwisowane w aso do 118000km nic nie było robione poza przewodem wodnym do nagrzewnicy który się przetarł, przy 120tyś. wymieniłem makpersony z łożyskami, łożyska piast...
rozwiń
auto kupiłem z dani serwisowane w aso do 118000km nic nie było robione poza przewodem wodnym do nagrzewnicy który się przetarł, przy 120tyś. wymieniłem makpersony z łożyskami, łożyska piast przednich klocki szczeki tył przy ok 130tys. zawór ciśnienia pompy wtryskowej jak był ciepły nie odpalał pękł oring w zaworze który jest z plastiku a zawór jest nie rozbieralny 60tyś km bez naprawy ok 4 lata jazdy po warszawskich dziurach nie oszczędzając auta i wymiana znowu łożyska makpersonów. Amorki tylne i układ kierowniczy nigdy nie wymieniane na przeglądzie przechodzi bez problemu 70%ok. spalanie bez oszczędzania miedzy 9 a 1l L na 100km teraz nowy model też Jumper 2.2 Hdi 2009r 190tyś km także sprowadzony z zachodu zobaczymy czy tez bezawaryjny jak poprzedni model na razie cyka jak zegarek.
zobacz wątek