Odpowiadasz na:

Comfortbe.pl łóżka i materace NIE POLECAM!!!!

Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie stacjonarnym lub internetowym Comfortbe.pl
Zamówienie z dniu 24.03.2018 na dwa łóżka z notą do wykonania, dostarczenia i montażu w ciągu 21 dni... rozwiń

Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie stacjonarnym lub internetowym Comfortbe.pl
Zamówienie z dniu 24.03.2018 na dwa łóżka z notą do wykonania, dostarczenia i montażu w ciągu 21 dni roboczych i….
Dostarczenie towaru nastąpiło w dniu 19.05.2018 czyli 21 dni roboczych!!!! po wielu uporczywych telefonach i zmianach terminów dostaw. W dostarczonym materacu była uszkodzona powłoka to zainteresowało aby zobaczyć co jest w środku.
Gąbka bez otuliny, mimo Ze tak jest napisane w zamówieniu, wysokość materaca 16 cm w folderze reklamowym jest napisane 18cm, materac z pianki termoelastycznej okazał się zlepkiem sztukowanym z różnych materacy. Materac miał wystawać 10cm ponad konstrukcję łóżka jest od 4cm do 5cm w umowie wyraźny zapis. Podstawa materaca była stara wypłowiałą gąbka pękającą pod dotykiem o rdzawo żółtym zabarwieniu. Grubość jak i szerokość materaca nie równomierna, element z najdroższej części materaca sztukowany co najmniej z kilku kawałków, wycinany pod różnymi kątami. W celu stworzenia dokumentacji technicznej kilka razy podniesiono stelaż materaca który po chwili oderwał się z mocowania i uszkodził spód łóżka za chwile druga część podnośnika stelaża również się zarwała. Okazało się że podnośnik stelaża jest zamocowany na malutkie wkręty do drewna o szerokości łba mniejszej od otworu w podnośniku. Na całe szczęście nikt nie zdążył się położyć bo inaczej zapad by się w tym łóżku nie wiadomo z jakimi konsekwencjami. W ciągu 2 dni zostały spisane 2 reklamacje na materac i łóżko, właściciel firmy przez telefon w obecności sprzedawcy i konsumentów obiecał usunąć usterki i wymienić materac do końca tego tygodnia. Jaki morał nikt nie przyjechał właściciel mówi ze nie oszukuje ludzi podając terminy z głowy a materaca jak i łóżka dalej nie ma.
Żeby było wesoło w tym całym zdarzeniu to 24.03.2018 zostały zamówione 2 łóżka na różne adresy i odbiorców, oczywiście żadne z tych łóżek nie dojechało do konsumenta w wyznaczonym terminie. Sklep jak i właściciel zapewniał że towar będzie już dostarczony, że w czwartek lub piątek i nic nie ma , potem kolejny termin i nic nie ma dopiero oby dwa łózka dotarły w okolicach 19.05.2018. Do tego te drugie łóżko tez nie jest bez wad, materac jest mniejszy niż wymiary zamówienia a łóżko jest za duże w stosunku do wymiarów zamówienia efekt szczeliny powyżej 5cm z każdej strony. Do tego stelaż w ogóle nie zamocowany, w trackie przesuwania materaca po chwili wpada do wnętrza łózka, ponadto łózko jest krzywe!!
Także czy Państwo chcecie dokonać zakupu w tym sklepie to bardzo mocno się zastanówcie, terminy – parodia, jak widzicie powyżej 2 miesięcy, jakość wykonania – zagrażająca życiu!!!!!!!!
Stałe wprowadzanie w błąd klienta o terminie dostawy jak i usunięciu/ wymianie materacy.
Jeżeli Państwo chcecie to proszę podać email to z wielką przyjemnością prześle zdjęcia.
Jeszcze raz się proszę mocno zastanowić rozumiem jeden element nie sprawny ale dwa niezależne zamówienia i w jednym jak i w drugim przypadku materac jak i łóżko – czyli to co ta firma wytwarza.
Informacje na ulotce się różnią w stosunku do tego co jest podane w ofercie chociaż jedna jak i druga jest informacją handlową – celowy zabieg?
Wybór oczywiście należy do Państwa ja tylko przestrzegam a po tym zdarzeniu zacząłem przeglądać fora niestety ten temat się powtarza.

zobacz wątek
5 lat temu
~RD

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry