nn, przykro mi, że zginął kiedyś Pański kolega. Nie zapominam o przeszłości. Obecnie fakty jednak są takie, że ostatni śmiertelny wypadek przy pracy w SMT miał miejsce w lipcu 2006 roku. Oby...
rozwiń
nn, przykro mi, że zginął kiedyś Pański kolega. Nie zapominam o przeszłości. Obecnie fakty jednak są takie, że ostatni śmiertelny wypadek przy pracy w SMT miał miejsce w lipcu 2006 roku. Oby wszystkie przedsiębiorstwa mogły zachowywać "czyste konto" tak długo. Oczywiście to, że od 9 lat nie mieliśmy śmiertelnego wypadku przy pracy to nie jest wynik fartu, lecz wniosków wyciąganych z przeszłości. Wdrożono odpowiednie procedury, inaczej zarządza się ludźmi. Pomimo starych statków ich jakosć jest doceniana przez inspektorów na cąłym świecie. Dość powiedzieć, że średnia ilość defficiences na jedną inspekcję za cały rok 2013 to 0,89, a za 2014: 0,59. Jeżeli kogoś to nie przekonuje, to możemy skupić się wyłacznie na portach USA, ponieważ wiemy, że inspekcje US Coast Guard są wyjątkowo restrykcyjne. Mamy ponad 200 zawinięć do portów USA rocznie i ze względu na wiek statków bardzo częste inspekcje "z urzędu". Wynik: 0,90 defficiences na inspekcję w 2013 roku i 0,69 w 2014 roku. W uznaniu za te wyniki US Coast Guard przyznał SMT certyfikat "QUALSHIP 21". To są obiektywne wyniki.
zobacz wątek
10 lat temu
~Crewing Manager - SMT