Odpowiadasz na:

Awayjność PUNTO II

Samochód generalnie do 80 tys. praktycznie bez awaryjny nielicząc zespołu przepustnicy. Po tym przrebiegu liczba usterek rośnie w zastraszającym tempie. W moim przypadku wymagana była wymiana... rozwiń

Samochód generalnie do 80 tys. praktycznie bez awaryjny nielicząc zespołu przepustnicy. Po tym przrebiegu liczba usterek rośnie w zastraszającym tempie. W moim przypadku wymagana była wymiana sprzęgła, siłownika sprzęgła, amortyzatorów i sprężyn, pompa wody, wentylator chłodnicy, wentylator kabiny, końcówki drążków kierowniczych, tulei metalowo-gumowych w przednich wachaczach. Nie wspomnę o wadzie fabrycznej dotyczącej znacznej, tak mi się wydaje liczby tego modelu z rocznika 2000, a mianowicie źle uszczelnione blachy przegrody czołowej co skutkuje zalewanie wnętrza samochodu wodą. Musiałem wymienić całe maty wygłuszenia na miejscu kierowcy i pasażera bo zgniły od nagromadzonej wody gdyż otwory odpływowe były skutecznie zaklejone matami bitumicznymi. Dodam jeszcze , że w przypadku gdy samochód stoi na pochyłym parkingu przodem do góry to woda z podszybia kapie bezpośrednio na gąbczastą uszczelkę kolumny kierownicy co powoduje po około 15 min przesączanie sięjej do wnętrza samochodu. Zaobserwowałem to gdy robiłem doszczelnienie blach przegrody czołowej. Podsumowując projekt fajny, samochód funkcjonalny, ale jakość wykonania i części użytych materiałów skandaliczna.

zobacz wątek
18 lat temu
~

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności