Odpowiadasz na:

Net-s od zawsze "wali w rogi" klientów. Nie wiem jak pracowników, ale pamiętam jak wieki temu coś u nich kupowałem ze sprzętu komputerowego. Problemy z gwarancją, później z odbiorem sprzętu, itp.... rozwiń

Net-s od zawsze "wali w rogi" klientów. Nie wiem jak pracowników, ale pamiętam jak wieki temu coś u nich kupowałem ze sprzętu komputerowego. Problemy z gwarancją, później z odbiorem sprzętu, itp. To było nagminne.
Skusiłem się niedawno i ciekawostka taka, wchodzę na stronę i patrzę czy mają daną rzecz. Jest! Widzę cenę, też ok. Dzwonię aby potwierdzić, tak! jest można kupić.
Lecę do sklepu (Gdynia) i... okazuje się, że jest drożej. No to mówię, że to wejdę na stronę z telefonu, kupię w internecie i odbierzesz wtedy za chwilkę. Okazuje się, że i tak doliczają sobie wtedy prowizję i cena jest wyższa. Macham ręką, bo zależy mi aby szybko kupić i wyjść. Deklaruję płatność kartą. Doliczają "kilka złotych" za płatność kartą.
Suma summarum cena jest już mocno nieatrakcyjna ale biorę, bo i tak straciłem dużo czasu. Lepiej było pójść gdzie indziej.

Omijać Net-s szerokim łukiem - to taka nauka na przyszłość dla wszystkich.

zobacz wątek
5 lat temu
~

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry