Widok

Gdzie szukać kobiet? NORMALNYCH

Witam . Jestem nowy w Trójmieście . Mam do Was pytanie . Gdzie można spotkać normalna fajną dziewczynę , z która można iść na kawę do kina? Nie znam tu nikogo , jestem sam , fajnie by było z kimś spędzić trochę czasu . Ja 28 lat :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

określ najpierw swoją definicję normalności ;) bo samo "z którą można iść na kawę, do kina" nie określa raczej osobowości ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Chyba nie powinno być "swojej" jeśli chodzi o definicję normalności?
Normalnej to powinien szukać u źródła, np przy szpitalach psychiatrycznych, jak nie wchodziła, a wychodzi, to można podejść i uprzejmie zagaić, czy może pokaże wypis, jak przeniesiona do leczenia domowego, to odpada, jak czysta, to dawaj do kina!:)

Gorzej może być z tą "fajną", bo słowo to jest odwieczną tajemnicą, nawet dla językoznawców!

A osobowości to nie ma co określać, bo istota kryje się w subtelnościach; w połączeniu, natężeniu i objawianiu się cech.
Zresztą to zawsze wielka zagadka, bo ta sama osoba w zależności od towarzystwa i okoliczności zachowuje się inaczej, prawda?
"Zrozumiał, że nie tylko był jej bliski, ale nie wiedział gdzie on się kończy, a ona zaczyna"
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

to już wiem anty gdzie szukasz nowych dziewczyn:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Gdybym tam szukał, to bym Cię znał, tzn Was oboje, tzn wszystkich, którzy tam jesteście;)
"Zrozumiał, że nie tylko był jej bliski, ale nie wiedział gdzie on się kończy, a ona zaczyna"
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

zapomniałam ty na odziale zamkniętym szukasz:)
Jak to nie znasz nas anty to sam ze sobą rozmawiasz:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

coraz lepiej z Tobą ,ale choroba nie wybiera
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie ma choroby, która aż tak stępiła by mi humor:d