Widok

Ile płacicie za leczenie kanałowe?

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
Cześć,
czy znacie cenniki swoich dentystów, ile biorą za leczenie kanałowe zęba trzykanałowego (dolna szóstka)?
Nie mam "swojego" dentysty, podano mi dziś cenę 900 zł za całość, nie wiem czy to dużo czy mało jak na Gdańsk. Podzielcie się doświadczeniami proszę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Strasznie dużo. U m ojej dentystki jest 450 za 3 kanały plus pewnie plomba o większym rozmiarze, czyli 160 zł, ale to gm. Pruszcz
Mąż robił jakoś z góra rok temu we Wrzeszczu i na pewno nie wydał więcej niż 700 zł

Z drugiej strony pytanie ile teraz doliczają przy każdej wizycie za koronawirusa? Bo kanałowego nie zrobisz podczas jednej wizyty. Jeśli dodatkowa opłata jest ze 100 czy 150 to już masz 300 extra. Moja bierze plus 50 zł teraz do każdej wizyty.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Dzięki za odpowiedź! Nie znam się na tym, czy to zupełnie niemożliwe zrobić na jednej wizycie? Bo pytałam o to, i ten dentysta zapewnił mnie że zrobi za jednym razem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mam 3 kanałowo leczone zęby, maż też ze 3 czy 4. Nigdy nie było na jednej wizycie, min. 2. Na pierwszej otwarcie zęba i trucie, chodzi sie z tym lekiem ok. tygodnia, a potem lekarz sprawdza czy ząb na pewno jest martwy i zamyka kanały. Jeśli potrafi to dentysta zrobić za jednym razem to ja i maż nie przerabialiśmy czegoś takiego.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

A, to już rozumiem, ja jestem już po jednej wizycie (ząb otwarty, zatruty i opatrzony), więc to ma sens że została jeszcze jedna ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mój mąż miał już 3 razy zatruwanego zęba (ciągle jest żywy) i za każdym razem 150zł.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

I dlatego właśnie 1 wizyta na całe leczenie kanałowe brzmi dziwnie.
Współczuję takiego upartego zęba, koszty sie ciągną...