Odpowiadasz na:

To chyba czas na rebranding. Tak jak się spodziewałem, niezawodny były klient już prawie 2 lata nie korzysta z usługi która nie spełniła oczekiwań (nieco ponad 5 miesięcy za całe 221,40 zł brutto... rozwiń

To chyba czas na rebranding. Tak jak się spodziewałem, niezawodny były klient już prawie 2 lata nie korzysta z usługi która nie spełniła oczekiwań (nieco ponad 5 miesięcy za całe 221,40 zł brutto - teraz już tak tanio się nie sprzedaję, bo zysku grosze a jak coś pójdzie nie tak to straty wizerunkowe wielokrotnie większe) i pewnie będzie się za to mścić jeszcze przez kolejne kilka pokoleń...
Nikt nie ma idealnego zasięgu wszędzie, ale po wstępnym rozpoznaniu lokalizacji mogę powiedzieć czy w danym miejscu dostarczę dobrej jakości usługę - jak nie będzie warunków to wolę zrezygnować, nie zależy mi na negatywnych opiniach.

zobacz wątek
4 lata temu
~

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry