Witam, bardzo nam przykro, że gabinet nie spełniał Pani oczekiwań, ale nie urządziliśmy go jeszcze do końca ponieważ dopiero co się przenieśliśmy. Nie wiem o jaki brak szlafroku czy ręcznika Pani...
rozwiń
Witam, bardzo nam przykro, że gabinet nie spełniał Pani oczekiwań, ale nie urządziliśmy go jeszcze do końca ponieważ dopiero co się przenieśliśmy. Nie wiem o jaki brak szlafroku czy ręcznika Pani chodzi ponieważ ręcznikiem była Pani przykryta. Szlafrok w jakim celu byl Pani potrzebny bo nie do końca rozumem. Dla mnie to są bardzo cenne uwagi dlatego śmiało może Pani pisać. Strój fizjoterapeuty był jak najbardziej odpowiedni, luźny i wygodny, wykonujemy także masaże hawajskie stąd takie szorty. Czy jeśli pracownik miałby czarne spodnie i czarną koszulkę była by Pani bardziej usatysfakcjonowana? Nie wiem co jest złego w zmianie partii ciała podczas masażu? Masował Panią fizjoterapeuta z wieloletnim doświadczeniem, ani razu nikt nie zgłosił mi, że masaż jest kiepski czy nie profesjonalny, zdjaję sobie jednak sprawę, że nie każdemu możemy dogodzić. Dezynfekcja została wykonana zarówno dłoni jak i stołu do masażu. Wychodząc pytałam Pani czy wszystko było ok, twierdziła Pani, że tak, a teraz pisze Pani jak jest rozczarowana. Czasu nie cofniemy więc jedyne co możemy zrobić to przeprosić Panią i życzyć Pani zabiegów w gabinetach które spełniają Pani wymogi. Pozdrawiamy i pokornie przyjmujemy każde słowo krytyki.
zobacz wątek
3 lata temu
~karolina kryczka