Odpowiadasz na:

Odpowiedź obiektu

Dzień dobry,

Szanowna Pani,
dziękuję za przesłanie treści zlecenia - umożliwiło nam to ponownie weryfikację i ustalenie na czym polegała pomyłka w dokonaniu wyceny przez... rozwiń

Dzień dobry,

Szanowna Pani,
dziękuję za przesłanie treści zlecenia - umożliwiło nam to ponownie weryfikację i ustalenie na czym polegała pomyłka w dokonaniu wyceny przez pracownika rejestracji.
Faktycznie, zgodnie z treścią skierowania do wykonania było 8 zabiegów tj.
stawy skokowe – krioterapia (2 zabiegi)
stawy kolanowe – krioterapia (2 zabiegi)
stawy kolanowe – laser (2 zabiegi)
stawy kolanowe - ultradźwięki (2 zabiegi)
Fizjoterapeuta wykonał zabiegi zgodnie ze skierowaniem wydanym przez lekarza, kwota na paragonie też była prawidłowa: 116,00 zł (krioterapia 18 zł x 4 zabiegi, ultradźwięki 12 zł x 2 zabiegi, laser 12 zł x 2 zabiegi, ale w przypadku lasera gdy są 2 punkty to cena wynosi nie 24 zła jest niższa i wynosi 20 zł), łącznie daje to kwotę 116,00 zł.
Pomyłka rejestracji polegała na tym, że podana została Pani wycena zabiegów tylko dla jednej kończyny: jednej rzepki, a w skierowaniu jest „obu rzepek” (laser 12 zł / 1 zabieg + ultradźwięki 12 zł / 1 zabieg, krioterapia 36 zł / 2 zabiegi, co daje sumę 60 zł).


Pani córka potwierdziła u rehabilitanta krioterapię (staw skokowy), zatem usługa na kwotę 78 zł została przez Panie potwierdzona. Pomimo, że usługi zlecone przez lekarza zostały wykonane przez naszego rehabilitanta, zwrócimy Pani różnicę w wysokości 38 zł. W sprawie zwrotu tej różnicy proszę o kontakt bezpośrednio na nasz adres mailowy: evimed@evi-med.pl - powołując się w treści maila na powyższą korespondencję.

Przepraszamy Panią za zaistniałą sytuację. Przedyskutujemy temat z całym zespołem pracowników rejestracji, aby uniknąć w przyszłości takich pomyłek i w razie trudności z odczytaniem treści odręcznie pisanego skierowania, aby prosić o pomoc personel medyczny.


Z wyrazami szacunku

zobacz wątek
4 lata temu

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry