Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Kamila - opinia Po znamionach nie ma śladu. Cześć zmian skórnych była usuwana laserem a cześć...
~Kamila
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 13 stycznia 2023

Hania - opinia Skuteczni, empatyczni, niezwykle uprzejmi - nic więcej nie trzeba dodawać....
~Hania
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 13 stycznia 2023

Natalia - opinia Bardzo profesjonalne i empatyczne podejście do pacjenta :)
~Natalia
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 7 grudnia 2022

Blaszak - opinia Pomogli a nie musieli a tak na serio, to szczerze polecam. Nie znam się za...
~Blaszak
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 7 grudnia 2022

Marta - opinia Super miejsce, usługi na wysokim poziomie. Co chwile pojawiają się nowe...
~Marta
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 29 września 2022

Asia - opinia Bardzo dziękuję za zajęcie się moją osobą,wszystko zostało bardzo szczególnie...
~Asia
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 21 września 2022

Kasia - opinia Niezwykłe miejsce, gdzie z uśmiechem na twarzy i empatycznym podejściem...
~Kasia
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 13 września 2022

Aga - opinia Naprawdę profesjonalnie, rzeczowo ale po ludzku. Pomimo moje lęku przed...
~Aga
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 3 czerwca 2022

Ola - opinia wątek zamknięty Niesamowite miejsce, bardzo empatyna Pani Podolog, doskonale efekty po...
~Ola
-

ostatnia odp. 2 lata temu

dodano: 28 listopada 2021

Wizyta u podologa wątek zamknięty Byłam u podologia. Bardzo stresowałam się wizytą, bo mam niemiłe...
~Marta
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 18 marca 2019

Fachowość i wiedza na najwyższym poziomie wątek zamknięty Skorzystałam z polecenia kolezanki z usług podologa.Syn miał bardzo duży...
~Sylwia
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 16 września 2018

również dla mężczyzn wątek zamknięty Byłe ponownie w zeszłym tygodniu na oczyszczaniu twarzy. Fachowo, komfortowo...
~Mariusz
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 12 września 2015