Widok
Kompletny brak odpowiedzialności
Po kilku miesiącach oczekiwania na wizytę, koordynacji z innymi wizytami u specjalistów i wyjazdami krajowymi i zagranicznymi (rezerwacja miejsc) odwołano ją z powodu urlopu lekarza. Rejestrując mnie nie wiedziano, że lekarz tez człowiek i urlopu potrzebuje? Czy na ten czas nie można było, szanując pacjenta, załatwić zastępstwa? Wiadomo, że okulista to nie onkolog, czy chirurg, ale to też lekarz. A firma, która przyjmuje na siebie dobrowolnie określone obowiązki powinna się z nich wywiązywać. I powinny być za takie lekceważenie pacjenta jakieś administracyjne sankcje. A mnie nie wolno było nawet się zdenerwować!
Moja ocena
Poradnia Okulistyczna 'VISUS'
kategoria: Okuliści
obsługa: -
jakość usług: -
wyposażenie: -
czas oczekiwania: -
przystępność cen: -
ocena ogólna: -
0.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Szanowny Panie,
Jest nam niezmiernie przykro w związku z zaistniałą sytuacją.
Zmiana terminu Pańskiej wizyty u lekarza, związanej z udzieleniem świadczenia zdrowotnego w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ) była spowodowana wystąpieniem sytuacji losowej, a więc zdarzenia którego my jako świadczeniodawca nie mogliśmy przewidzieć. Usprawiedliwiona nieobecność lekarza uprawnionego do udzielania świadczeń zdrowotnych w ramach zawartej przez nas umowy z NFZ w dniu zaplanowanej dla Pana wizyty doprowadziła do konieczności wskazania innego terminu udzielenia świadczenia. Świadczenia zdrowotne w ramach umowy z NFZ mogą być udzielan wyłącznie przez osoby zgłoszone do NFZ. W dacie wizyty, która się nie odbyła nie było możliwości zorganizowania zastępstwa. Z tego względu zaproponowano Panu nowy termin.
Jednocześnie pragniemy Pana zapewnić, iż w ramach realizowanej przez nas umowy o udzielanie świadczeń zdrowotnych w ramach NFZ ze wszystkich dotychczasowych obowiązków wywiązujemy się w sposób prawidłowy, czego najlepszym przykładem jest duża liczba Pacjentów przyjmowanych przez nas ponad przewidziany w umowie limit.
Mamy świadomość, iż zmiana terminu wizyty u lekarza mogła spotkać się z Pana dezaprobatą, nie mniej jednak nie upoważnia to Pana do niekulturalnego zachowania w stosunku do pracownika naszej placówki.
Jest nam niezmiernie przykro w związku z zaistniałą sytuacją.
Zmiana terminu Pańskiej wizyty u lekarza, związanej z udzieleniem świadczenia zdrowotnego w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ) była spowodowana wystąpieniem sytuacji losowej, a więc zdarzenia którego my jako świadczeniodawca nie mogliśmy przewidzieć. Usprawiedliwiona nieobecność lekarza uprawnionego do udzielania świadczeń zdrowotnych w ramach zawartej przez nas umowy z NFZ w dniu zaplanowanej dla Pana wizyty doprowadziła do konieczności wskazania innego terminu udzielenia świadczenia. Świadczenia zdrowotne w ramach umowy z NFZ mogą być udzielan wyłącznie przez osoby zgłoszone do NFZ. W dacie wizyty, która się nie odbyła nie było możliwości zorganizowania zastępstwa. Z tego względu zaproponowano Panu nowy termin.
Jednocześnie pragniemy Pana zapewnić, iż w ramach realizowanej przez nas umowy o udzielanie świadczeń zdrowotnych w ramach NFZ ze wszystkich dotychczasowych obowiązków wywiązujemy się w sposób prawidłowy, czego najlepszym przykładem jest duża liczba Pacjentów przyjmowanych przez nas ponad przewidziany w umowie limit.
Mamy świadomość, iż zmiana terminu wizyty u lekarza mogła spotkać się z Pana dezaprobatą, nie mniej jednak nie upoważnia to Pana do niekulturalnego zachowania w stosunku do pracownika naszej placówki.