Widok

Krzysztof K - opinia

Tragedia! Zapłaciłem 280zł za rzekomą wymianę dotykowego panelu sterowania w tv 22". Okazało się, że usterka znikła, lecz panel dotykowy nie działa. Zareklamowałem naprawę, ale próbowano mi wmówić, że tak ma być. Wróciłem z telewizorem do domu. Po otwarciu tv okazało się, że przewód panelu jest odłączony. Po jego podłączeniu usterka wróciła (niekontrolowane ściszanie się tv). Nie dałem za wygraną i pojechałem do nich kolejny raz i w końcu odebrałem działający telewizor.
Panel nie wygląda jednak na wymieniony (jeśli nawet by był, to koszt z wymianą nie powinien wynieść więcej, niż połowa tego, co ode mnie skasowali. Najeździłem się i przepłaciłem.
Nie warto korzystać z "usług" Mag Serwis.
Moja ocena
obsługa: 1
 
jakość usług: 1
 
terminowość: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Usunęliśmy usterkę główną zgłoszoną przez Klienta dodatkowo informując, iż odłączamy panel manual, aby w przyszłości usterka nie powróciła. Klient ponownie dostarczył TV, z adnotacją, iż chce używać panel manual, mimo, iż to samo można wykonać z pilota. Mimo zerwania plomb gwarancyjnych, wstawiliśmy dodatkowo sprawny manual (bez opłat) - oczywiście używany, gdyż nie ma już nowych części do ok. 10-letniego sprzętu. Mimo gratisowej dodatkowej usługi - Opinia - to świadczy tylko o Kliencie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum MAG Serwis

naprawa tv (3 odpowiedzi)

Skorzystałam z serwisu dzięki poleceniu znajomego który wcześniej naprawiał u nich TV. Bardzo...

do góry