Widok

Krzysztof Wojcieszyk - opinia

Dramat. Osobiście dowiozłem do naprawy na Galaktyczną wysokiej jakości odtwarzacz CD Denon CX-3. Uszkodzona była szuflada i laser. Naprawa trwała blisko miesiąc z powodu "oczekiwania na oryginalne części z serwisu Denona" Naprawa kosztowała blisko 1000 zł. Naprawiono szufladę i wstawiono chiński laser za 200 zł bez gwarancji. Po interwencji otrzymałem fakturę bez wyszczególnienia pozycji - na łączną kwotę. Serwis wypiera się jakoby w ogóle naprawiał laser. Sprawa zgłoszona do Rzecznika Konsumentów.
Moja ocena
obsługa: 1
 
jakość usług: 1
 
terminowość: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

W zgłoszeniu zlecenia podał Pan uszkodzoną szufladę i to był zakres serwisowania sprzętu, uszkodzonego mechanizmu / kopia zgłoszenia w posiadaniu serwisu do wglądu Rzecznika konsumentów /. Odczyt lasera nie był serwisowany, gdyż po naprawie w testach działał prawidłowo i dopiero po ponad miesiącu zgłosił Pan, że nieraz przerywa niektóre nagrania, ale może być to kwestia samych płyt. Natomiast laser nie podlega gwarancji serwisowej.
Z poważaniem
serwis rtv
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum MAG Serwis

naprawa tv (3 odpowiedzi)

Skorzystałam z serwisu dzięki poleceniu znajomego który wcześniej naprawiał u nich TV. Bardzo...

do góry