Odpowiedź obiektu
Szanowna Pani Marto,
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Przykro nam, że doświadczenie ze współpracy z naszą firmą nie spełniło Pani oczekiwań. W Q4 Apartments dokładamy wszelkich starań,...
rozwiń
Szanowna Pani Marto,
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Przykro nam, że doświadczenie ze współpracy z naszą firmą nie spełniło Pani oczekiwań. W Q4 Apartments dokładamy wszelkich starań, aby proces współpracy był przejrzysty, a standardy naszych apartamentów – najwyższe.
Chcielibyśmy wyjaśnić kwestie, które Pani poruszyła, zwłaszcza dotyczące rozliczenia kaucji i standardu czystości. Zawsze zachęcamy do zgłaszania wszelkich uwag na bieżąco, abyśmy mogli szybko reagować i znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.
Jednocześnie przypominamy, że wszelkie zmiany w umowie są dokumentowane na piśmie, a nasz zespół pozostaje do dyspozycji przy weryfikacji i wyjaśnieniu wszelkich niejasności. Chcemy, aby każda współpraca przebiegała w dobrej atmosferze, dlatego zależy nam na rozmowie w celu pełnego wyjaśnienia sytuacji.
Z wyrazami szacunku,
Zespół Q4 Apartments
zobacz wątek