Odpowiadasz na:

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani Marzeno,
w imieniu INPRO S.A. przede wszystkim przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań i robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej zakończyć proces... rozwiń

Szanowna Pani Marzeno,
w imieniu INPRO S.A. przede wszystkim przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań i robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej zakończyć proces uzyskania pozwolenia na użytkowanie osiedla Azymut w Gdyni. Zarówno kwestię opóźnienia dotyczącego zakończenia budowy, jak również braku uzyskania pozwolenia na użytkowanie wyjaśnialiśmy w korespondencji listownej oraz w trakcie spotkań z klientami. W ostatnim czasie wielokrotnie też publikowaliśmy odpowiedzi na opinie klientów na portalu trójmiasto. Na chwilę obecną możemy potwierdzić, że finalizujemy prace pokontrolne na Osiedlu, które wykonujemy zgodnie z otrzymanymi zaleceniami PINB. Zakończyliśmy wymianę powierzchni poliuretanowej na nawierzchnię trawiastą na terenie placu zabaw. Natomiast montaż dodatkowych, przeszklonych elementów zabezpieczających zostanie zakończony do 15 lutego br.

zobacz wątek
4 lata temu

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry