Widok
Matarnia: od środy zwężęnie na Słowackiego
Opinie do artykułu: Matarnia: od środy zwężęnie na Słowackiego.
Artykuł na temat: Prace na obwodnicy
W środę rano drogowcy zwężą do jednego pasa jezdnię ul. Słowackiego w stronę Wrzeszcza na wysokości wiaduktu nad obwodnicą w Matarni. Rozpocznie się tam naprawa dylatacji. Pierwsza część prac potrwa do 5 października.
W związku z koniecznością wymiany dylatacji na wiadukcie w kierunku Wrzeszcza w ciągu ul. Słowackiego nad Obwodnicą Trójmiasta wyłączony zostanie jeden pas, co spowoduje utrudnienia w ruchu.
Prace rozpoczną się ok. godz. 8 i potrwają do 5 ...
Artykuł na temat: Prace na obwodnicy
W środę rano drogowcy zwężą do jednego pasa jezdnię ul. Słowackiego w stronę Wrzeszcza na wysokości wiaduktu nad obwodnicą w Matarni. Rozpocznie się tam naprawa dylatacji. Pierwsza część prac potrwa do 5 października.
W związku z koniecznością wymiany dylatacji na wiadukcie w kierunku Wrzeszcza w ciągu ul. Słowackiego nad Obwodnicą Trójmiasta wyłączony zostanie jeden pas, co spowoduje utrudnienia w ruchu.
Prace rozpoczną się ok. godz. 8 i potrwają do 5 ...
Rozwiązanie to kultura na drodze
Wystarczy, że samochody, które jadą od strony lotniska lub zjeżdżające z obwodnicy zajmą lewy pas. Po przedłużeniu pasa do skrętu w prawo (w kierunku Gdynii) ruch w tym miejscu bardzo się usprawnił i w wielu przypadkach można zjechać i zrobić miejsce dla włączających się do ruchu.
Niestety trzeba o tym pomyśleć trochę wcześniej a nie patrzyć tylko na swój czubek nosa.
Niestety trzeba o tym pomyśleć trochę wcześniej a nie patrzyć tylko na swój czubek nosa.
czasami kultura kierowcow zwieksza przepustowosc, zgadza sie
Aczkolwiek jesli rozwiazanie drogowe jest slabe albo nie przemyslane to nic z tego. Czasami mam wrazenie ze ktos to projektuje drogi albo skrzyzowania nigdy sie tamtedy nie przejechal, albo sprawdzil jak sie jedzie o 3 w nocy kiedy nikogo nie bylo na skrzyzowaniu. Przykladow mozna mnozyc na potege. Pierwszy lepszy przyklad skrzyzowanie "osmiornica" na chelmie , dwie dwupasmowe drogi z linia tramwajowa lacza sie magicznie z mini skrzyzowaniami z obu stron, jakis napruty geniusz musial to wymyslic, inaczej tego nie widze. Po jaka cholere laczyc osiedlowa droge z tak duzym skrzyzowaniem. Ile dzwonow tam dziennie jest, nie dowiesz sie, tak samo jak na lesnym odcinku slowackiego, codziennie bang bang w barierki, zobacz sobie ze na calej lini sa powymieniane.
"Postęp prac uzależniony jest od warunków drogowych - mówi Piotr Michalski"- od samego początku furteczka by w razie czego wykonawca prac nie musiał płacić kar za nie dotrzymanie terminu. Panie rzeczniku a nie ma takich zmyślnych urządzeń (wystarczył by chyba namiot) które nawet pomimo nie sprzyjających warunków drogowych, pogodowych pozwoliłyby na szybsze wykonanie prac by mieszkańcy tego miasta nie stali tam godzinami w korku???
trzeba myśleć nad alternatywą prosamochodowej polityki miejskiej
i nie wmawiać, że tylko transport zbiorowy jest alternatywą dla auta.
Dla auta jest wiele alternatyw: niedługo przybędzie kolejna: rowery systemu MEVO
W 3mieście najważniejsze jest docenienie roli SKM przez wymianę taboru, poprawę dojść do peronów i zwiększenie częstotliwości (10 lub więcej połączeń na godzinę).
Dla auta jest wiele alternatyw: niedługo przybędzie kolejna: rowery systemu MEVO
W 3mieście najważniejsze jest docenienie roli SKM przez wymianę taboru, poprawę dojść do peronów i zwiększenie częstotliwości (10 lub więcej połączeń na godzinę).
Przestańcie opowiadać bajki, 99% opóźnieniem czy to w budowlance czy w przemyśle nie wynika z żadnych mitycznych procesów technologicznych, tylko z fatalnego zarządzania, dziadowania na ilości ludzi do pracy, dziadowania na nadgodzinach, dziadowania na stawkach za niedzielę/ nocki, niechęć do zainwestowania w oświetlenie, namiot.
Norma 3
Oczywiście nie można było rozpocząć prac w wakacje, kiedy jest mniejszy ruch, bo nie ma szkoły, a część kierowców przesiada się na jednoślady. To nic, że pogoda latem jest lepsza, teraz nieudolność można będzie zwalić na deszcz albo gradobicie. Grunt, że inteligent załatwiony i będzie jechał 2 godziny do pracy.
Działa, działa...
A to, ze niektórzy nie potrafią jeździć i stają tam aby ustąpić pierwszeństwo komuś kto nawet nie jest na ich pasie ( pieszym i rowerzystą i tak trzeba ustąpić więc o nich nie piszę ) bo jedzie słowackiego i przez kilkanaście metrów nie może się na nim znaleźć bo jest wysepka i długa ciągła linia to już inna sprawa..
Nie. Nie ma czego szukać bo komunikacja nie istnieje a z kierowców robi się najgorszych wrogów, którzy wszystkiemu są winni. Utrudnia się jak tylko jest to możliwe. Czemu nie robiono tego w wakacje, kiedy ruch był o połowę mniejszy i pogoda lepsza albo równolegle przy okazji robienia rozbiegówek z obwodnicy jak i tak były wyłączenia na jednym pasie?
to nie o to chodzi
też jestem kierowcą, dróg więcej nie będzie bo miejsca nie ma, zaczną wyłączać centra miast z ruchu (tylko komunikacja) a samochodów tylko przybywa. Sam już wielokrotnie kombinowałem jak dojechać na 100% o określonym czasie pod adres w centrum miasta. Samochód nie daje tej pewności już teraz.
Dlaczego w Berlinie jest 3x mniej samochodów na 1000 mieszkańców niż w Trójmieście. Bo tam już rozumieją, że posiadanie samochodu jest bez sensu. Same kłopoty.
Dlaczego w Berlinie jest 3x mniej samochodów na 1000 mieszkańców niż w Trójmieście. Bo tam już rozumieją, że posiadanie samochodu jest bez sensu. Same kłopoty.
Norma 4
Oczywiście zablokowanie pasa nie nastąpiło o godz. 08.00, tylko jakieś pół godziny wcześniej. Ale mniejsza o to.
W Japonii zniszczoną w 100% autostradę po trzęsieniu ziemi na odcinku 1km odbudowują w tydzień tak, że nie widać, że była zniszczona.
W Polsce na nizinie budują 1km autostrady w cenie 3 razy większej niż 1 km autostrady w Szwajcarii w górach, z czego większość tego odcinka to tunel.
72 km drugiej nitki Kanału Sueskiego zbudowano w 11 miesięcy . Koszt 1 km wyniósł około 350 mln złotych po przeliczeniu. Kanał przez Mierzeję Wiślaną długości 1,1 km będą budować 6 lat. Koszt planowany to koło 800 mln zł.
Tunel pod Martwą Wisłą miał kosztować 600 mln zł. Budowano go dłużej i drożej, bodaj ostateczny koszt to ponad 2 miliardy złotych. Jak trzeba poprawić jego szczelność to zamiast w jedną noc całą ekipą roboty wykonuje najtańsza oferta w postaci pana Zenka z dwoma Ukraińcami, którzy robią to 3 dni i blokują cały pas.
Poprawianie dylatacji na Matarni. Robota na 48 godzin wykonywanych podczas nocnej pracy. Ale nie, w nocy się nie da, trzeba jesienią jak wali deszcz, grad i rano korki od górnego fotoradaru. Grunt, że inteligent załatwiony na cały miesiąc albo i dłużej.
Tak się dzieje w Polsce bez względu czy rządzi Peło, Pis, czerwoni, zieloni, różowi, biali, czy w Gdańsku będzie rządził pan Tygrys, Budyń, Kisiel czy inna Galareta. Tak już jest i będzie. A ty szary człowieczku płać podatki i stój w korkach grzecznie jak ci pan Budyń karze.
W Japonii zniszczoną w 100% autostradę po trzęsieniu ziemi na odcinku 1km odbudowują w tydzień tak, że nie widać, że była zniszczona.
W Polsce na nizinie budują 1km autostrady w cenie 3 razy większej niż 1 km autostrady w Szwajcarii w górach, z czego większość tego odcinka to tunel.
72 km drugiej nitki Kanału Sueskiego zbudowano w 11 miesięcy . Koszt 1 km wyniósł około 350 mln złotych po przeliczeniu. Kanał przez Mierzeję Wiślaną długości 1,1 km będą budować 6 lat. Koszt planowany to koło 800 mln zł.
Tunel pod Martwą Wisłą miał kosztować 600 mln zł. Budowano go dłużej i drożej, bodaj ostateczny koszt to ponad 2 miliardy złotych. Jak trzeba poprawić jego szczelność to zamiast w jedną noc całą ekipą roboty wykonuje najtańsza oferta w postaci pana Zenka z dwoma Ukraińcami, którzy robią to 3 dni i blokują cały pas.
Poprawianie dylatacji na Matarni. Robota na 48 godzin wykonywanych podczas nocnej pracy. Ale nie, w nocy się nie da, trzeba jesienią jak wali deszcz, grad i rano korki od górnego fotoradaru. Grunt, że inteligent załatwiony na cały miesiąc albo i dłużej.
Tak się dzieje w Polsce bez względu czy rządzi Peło, Pis, czerwoni, zieloni, różowi, biali, czy w Gdańsku będzie rządził pan Tygrys, Budyń, Kisiel czy inna Galareta. Tak już jest i będzie. A ty szary człowieczku płać podatki i stój w korkach grzecznie jak ci pan Budyń karze.
Nadal nikt nie napisal co tak na prawde tam sie dzis dzialo kolo 8, ale jesli zamkneli 7:30 jeden pas to jakos z raportu widac ze masakry nie bylo. Nie wiem za to co sie dzialo jak 4-5 wizzairow ladowalo o podobnej godzinie. Jednak 1 pas a 300-400 samochodow z lotniska o podobnej godzinie to nie ma opcji ze nie zrobil sie korek do radarowej.