Odpowiadasz na:

zwierzyna łowna

Dla "kanarów" przeciętny pasażer to zwierzyna łowna. Od upolowanego maja obryw. Szczególnie przoduje w tym Renoma - ta firma zawsze działała zgodniez zasadą: "daj człowieka, paragraf sie znajdzie".... rozwiń

Dla "kanarów" przeciętny pasażer to zwierzyna łowna. Od upolowanego maja obryw. Szczególnie przoduje w tym Renoma - ta firma zawsze działała zgodniez zasadą: "daj człowieka, paragraf sie znajdzie". A potem możesz Pan sie odwoływać...
Faktycznych gapowiczów unikają, z nich i tak nie ma "obrywu" a i działania prewencyjne są żadne.
SKM powróciło do obowiązku podpisywania biletów, co długi czas było realizowane podczas zakupu (bilet imienny). Widocznie ktoś "zoptymalizował" ruchy ręki kasjera i powróciliśmy do starych, dobrych wzorców przerzucania odpowiedzialności na klienta... Na razie kontrolerzy pouczają ale wkrótce przestaną...
Jeszcze jeden czynnik opresyjnej rzeczywistości...

zobacz wątek
6 lat temu
~

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry