Odpowiadasz na:

Monika - ocena

Od trzech dni przebywam w apartamencie bez działającego ogrzewania, przy temperaturach bliskich 0°C. Grzejniki nie działają, a klimatyzacja, którą miałam dogrzać mieszkanie, również jest... rozwiń

Od trzech dni przebywam w apartamencie bez działającego ogrzewania, przy temperaturach bliskich 0°C. Grzejniki nie działają, a klimatyzacja, którą miałam dogrzać mieszkanie, również jest niesprawna. Technik był na miejscu i potwierdził, że nic nie da się zrobić.
Co gorsza nikt z Państwa nie poinformował mnie o awarii. Dopiero gdy sama napisałam i poprosiłam o technika, dostałam wiadomość SMS, że "jest ogólny problem budynku". Gdybym się nie dopomniała, dalej bym nie wiedziała, co się dzieje.
Kontakt z recepcją jest praktycznie niemożliwy, telefonu nikt nie odbiera, a na wiadomości w aplikacji Booking nikt nie odpowiada mimo że reklamacje podczas pobytu powinny być rozpatrywane w pierwszej kolejności.
To jest nieakceptowalne traktowanie klienta. Nikt nie zaproponował alternatyw, przeniesienia do innego apartamentu ani żadnej formy pomocy.
Zgłoszenie zostało wysłane również przez Booking
Pierwszy raz spotykam się z takim lekceważeniem klienta.Jeśli rozważacie pobyt zimą, będziecie marznąć tak samo jak ja. To NIE są warunki, które powinny występować w apartamencie wynajmowanym za pełną kwotę.
Piszę to, żeby inni nie musieli doświadczać tego samego.

Dla informacji wszystkich zainteres

zobacz wątek
6 dni temu
~Monika

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry