Odpowiadasz na:

Zgoda, wątek nie jest o prędkości, ale to kolejny wątek o tym, jak Amelek traktuje swoich klientów.

Rozwiązanie? Takie rozwiązanie, jakie zastosowałby poważny przedsiębiorca szanujący... rozwiń

Zgoda, wątek nie jest o prędkości, ale to kolejny wątek o tym, jak Amelek traktuje swoich klientów.

Rozwiązanie? Takie rozwiązanie, jakie zastosowałby poważny przedsiębiorca szanujący swoich klientów?
Oto ono! Teraz wchodzę ja - cały na biało!
1. Zmienić użytkownikowi kiedyś 'dziurawego", a obecnie 'załatanego' routera, niewspółpracujący z Netfliksem numer IP na taki, który będzie współpracował. A najpierw samemu sprawdzić, żeby nie było wtopy.
2. Jako poważny przedsiębiorca, dostawca usługi i faktyczny posiadacz feralnego IP - walczyć z Netfliksem o ponowne zakwalifikowanie tegoż IP jako polskiego i ewentualnie samemu pisać skargi na Netflix do UOKiK... Nie zrzucać tego ciężaru na kogoś, kto Amelkowi zapewnia chlebuś z masełkiem.
Proste?

Przy okazji... Na "trzepaku" Amelek (marekm72) żali się, że (to o Netfliksie) "odpowiadają że się tym zajmą ale nie są w stanie powiedzieć jak długo to potrwa"... Skąd ja to znam? Już wiem! Dokładnie to samo napisał wczoraj do mnie Amelek w sprawie praktycznie zerowej prędkości łącza... To jednak nie jest temat tego wątku ;)

zobacz wątek
5 lat temu
~Prałat J.

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry