Napisz/zadzwoń do Amelka raz na tydzień:
"Panie, ulica taka i taka, numer X internet co rusz przerywa!"
Amelek odpowiada na forum
"wystarczy sms z dokładnym adresem i...
rozwiń
Napisz/zadzwoń do Amelka raz na tydzień:
"Panie, ulica taka i taka, numer X internet co rusz przerywa!"
Amelek odpowiada na forum
"wystarczy sms z dokładnym adresem i krótkim opisem problemu, bo zgłasza wielu klientów"
No kur... Z Amelkiem nie da się rozmawiać sensownie. Przecież człowiek mówi, że to zgłosił, a Ty piszesz, że "dużo ludzi zgłasza". Czyli totalnie olewasz problemy ludzi i zawsze zwalasz na globalne awarie. Tak jak pisałem wcześniej - jak sprawdzasz "wszystko działa" a ludziom za 15 minut nadal nawala. I kolejny telefon nic nie zmieni "bo przecież działa", albo "wszystkim teraz nie działa, zaraz naprawię".
Życzę ci bankructwa, bo naprawdę wstyd robisz innym przedsiębiorcom tym jak traktujesz klientów.
zobacz wątek
5 lat temu
~mieszkaniec banina