Odpowiadasz na:

Odpowiedź obiektu

Bardzo dziękujemy za Pani opinię. Mamy nadzieję, że z Pani psiakiem wszystko jest w porządku. Przykro nam za całą zaistniałą sytuację i nieporozumienia do których doszło. Rozumiemy Pani... rozwiń

Bardzo dziękujemy za Pani opinię. Mamy nadzieję, że z Pani psiakiem wszystko jest w porządku. Przykro nam za całą zaistniałą sytuację i nieporozumienia do których doszło. Rozumiemy Pani rozgoryczenie i przepraszamy, że nie byliśmy w stanie sprostać Pani oczekiwaniom. Podobnie jak Państwo sami w domu, przed wizytą nie byliście w stanie samodzielnie podać wody utlenionej aby spowodować wymioty, tak i my nie mogliśmy tego zrobić u nas w szpitalu bez podania środka uspokajającego. Niestety nasi Pacjenci czasami z racji swojego temperamentu nie zawsze chcą współpracować ani ze swoim Właścicielem ani z naszymi pracownikami. Zdarza się to wyjątkowo rzadko i w takich sytuacjach niestety musimy stosować środki uspokajające lub odstąpić od wykonywania jakichkolwiek czynności. Zawsze w takich sytuacjach wybór pozostawiamy Właścicielom, jednak w tej sytuacji nasi pracownicy najwidocznie nie zachowali obowiązujących u nas procedur. Bardzo za to przepraszamy. Jeżeli moglibyśmy w jakikolwiek sposób naprawić ten problem to bardzo prosimy o kontakt z nami

zobacz wątek
5 lat temu

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry