Klinika Urody Primavera. Nie polecam!!! - mimo nie skorzystania z usługi. Niestety, trudno jest mi się wypowiedzieć co do jakości usług, ponieważ nie było mi dane wykorzystanie zakupionego 24.12.2019 groupona . Groupon ważny był do 24.03.2019 i obejmował dwa masaże. W połowie lutego zadzwoniłam i umówiłam się na jeden z masaży na 12.03.2019 (drugi miał być umówiony podczas wizyty), wzięłam sobie specjalnie na ten dzień urlop. W dniu masażu dostałam telefon, że ktoś zmarł i idą na pogrzeb, jednocześnie zostałam umówiona na 28.03.2019. Niestety dzień przed terminem dostałam telefon, że gabinet przenosi się w inne miejsce i odwołują umówiony termin i, że skontaktują się za 10 dni. Niestety nie doczekałam się telefonu i 15.04.2019 zadzwoniłam sama aby dopytać się o termin. Okazało się, że nie ma możliwości zrealizowania grouponu bo zmienił się właściciel, a pracownik, który miał wykonać zabiegi zwolnił się. O zwrocie pieniędzy też nie ma mowy, bo jest nowy właściciel i nie odpowiada za wcześniejsze zobowiązania. Nie miły Pan kazał mi "sobie wszystko przemyśleć i przecież groupon jest już nieważny i że nie został wykorzystany, to przecież nie jego wina" (pewnie moja). :(