Widok

Nieumiejętność przyznania sie do bledu

Niestety nie polecam serwisu. Panowie po chwili od przyjścia uznali, ze źródłem problemu zmywarki (przeciekanie, a z czasem zupełnie blokowanie programu i wyskakiwanie błędu) jest rozszczelniony spryskiwacz. 10 minut jeszcze posiedzieli, ale nic innego nie stwierdzili. Spryskiwacz wymieniłam, niestety zmywarka dalej nie działa, błąd nie zniknął. Po wykonanym telefonie dowiedziałam się, ze panowie mogą drugi raz przyjechać, ale ponownie musze zapłacić za diagnozę i dojazd, pomimo ze mój problem nie został naprawiony. „Panowie mieli prawo przypuszczać, ze to spryskiwacz jest źródłem problemu”. Oczywiście, ze mieli prawo. Kazdy ma prawo sie mylic. Tylko powinien pózniej przyznać sie do błędu i postawić prawidłową diagnozę w cenie pierwszej. Nie zgłaszałam sie z „zepsutym” spryskiwaczem, tylko z cieknącą zmywarką.
Moja ocena
obsługa: -
 
jakość usług: 1
 
terminowość: 3
 
przystępność cen: 2
 
ocena ogólna: -
 
2.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Dziękujemy za pozostawienie opinii! Jednak naszym zdaniem ta sytuacja wymaga wyjaśnienia. Mamy prawo przypuszczać, że problem ze zmywarką wywołany jest niefachową ingerencją albo nieprawidłowym montażem części. Dlatego nie możemy udzielić gwarancji na naprawę, której nie dokonaliśmy i odpowiednio bezpłatnej diagnostyki przy kolejnej wizycie. Żadna firma nie udziela gwarancji na diagnozę, lecz na dokonaną usługę. Odnośnie zasad diagnostyki informujemy każdego klienta telefonicznie, są one również wyszczególnione w regulaminie na naszej stronie internetowej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry