Bez zastrzeżeń do pracy lekarza - fachowiec i przemiły doktor. Natomiast obsługa recepcji - do wymiany albo na szkolenie!! Masakra. Pieniądze za wizytę - pobrane w tempie ekspresowym i na tym koniec. Wizyta u lekarza opóźniona ok 45 min. - nie z winy lekarza - był przeprowadzany zabieg - szkoda, że nikt nie powiedział, nie zapytał z obsługi. Pani z recepcji na moja prośbę aby zadzwoniła do pacjentów z listy, którzy będą długo czekać jak przyjadą, przewróciła tylko oczami i dalej siedziała wpatrzona w monitor. Za mna już 3 osoby czekające, wyraźnie zniecierpliwione. Na moją prośbę czy mogłaby dowiedzieć się kiedy jest przewidywany koniec, powiedziała ze pojdzie po pielęgniarkę. Pielegniarka na moje pytanie za ile koniec - odpowiedziala za chwile - chwila trwala 15 min. Na moje pytanie czy moge rozmawiac z kierownikiem - pani z recepcji, ze nie ma nikogo, moge porozmawiac z p Magda (?!). Pani Magda to pielegniarka. Tez nic nie zmienilo. Dostalam takze informacje, ze moge napisac pismo do dyrekcji.
Zero rozwiazania sytuacji, zero propozycji, zero uzycia umyslu. Porazka na calej linii. Szanowna Dyrekcjo - pracownicy na szkolenie z obsługi klienta i nie chodzi o calowanie po rekach!