Widok
Odradzam - koszmarnie drodzy
Tak drogie warsztatu w Trójmieście nie widziałem. Za regenerację alternatora ( wymiana łożyska) skasowali 420 zł. w Suzuki Vitara gdzie dostęp jest mega prosty. Za to cenę to rozumiem nowy ale nie regeneracje i to tak prostą. jestem bardzo zawiedziony tym warsztatem. Obsługa również fatalna.
wypowiedź zmoderowana ( 2014-04-15 07:03:21)
Moja ocena
Ba-Car
kategoria: Części zamienne - detal
obsługa: 1
asortyment: 3
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.5
* maksymalna ocena 6
Jestem właścicielem tego warsztatu i z przykrością czytam takie kłamstwa
w lutym robiliśmy dwa takie autka ,w jednym wymienialismy łozyska i uzwojenie a w drugim łozyska i płytę diodową.Może dla klienta to nie ma znaczenia ale to są drogie częsći nie wiem dlaczego to chce ukryć .
Nie prawdą jest opina o kiepskim asortymencie bo podejżewam ze mało jest w Polsce firm z takim asortymentem części, bo mamy specjalistyczny sklep-hurtownię i zaopatrujemy sporo innych firm motoryzacyjnych
Jeżeli chodzi o nie miłą obsługę ,to gdy klient nie chce płacić i jest arogancki trudno oczekiwać uśmiechu od sprzedawcy .
W tym roku mija 25 lat jak prowadzę tą firmę i zawsze zadowolenie klienta było dla mnie najważniejsze.Jednak teraz w kryzysie jest dużo ludzi którzy nie radzą sobie i swoją nieudolność odreagowują na innych i wszystkich nie zadowole.Nie jestem instytucją charytatywną i nie będę dopłacał do aroganckich cwaniaczków aby tylko wyszli zadowoleni. Ceny mam bardzo niskie jednak do naprawy nie używam kiepskiej jakości chińskich zamienników i kradzonych częsci a ceny takich są wzorcem dla tego człowieka....
Gdyby tyle ludzi zadowolonych pisało opinię co pisze niezadowolonych to te kiepskie były by marginesem ...... Pozdrawiam i zapraszam Zygmunt
w lutym robiliśmy dwa takie autka ,w jednym wymienialismy łozyska i uzwojenie a w drugim łozyska i płytę diodową.Może dla klienta to nie ma znaczenia ale to są drogie częsći nie wiem dlaczego to chce ukryć .
Nie prawdą jest opina o kiepskim asortymencie bo podejżewam ze mało jest w Polsce firm z takim asortymentem części, bo mamy specjalistyczny sklep-hurtownię i zaopatrujemy sporo innych firm motoryzacyjnych
Jeżeli chodzi o nie miłą obsługę ,to gdy klient nie chce płacić i jest arogancki trudno oczekiwać uśmiechu od sprzedawcy .
W tym roku mija 25 lat jak prowadzę tą firmę i zawsze zadowolenie klienta było dla mnie najważniejsze.Jednak teraz w kryzysie jest dużo ludzi którzy nie radzą sobie i swoją nieudolność odreagowują na innych i wszystkich nie zadowole.Nie jestem instytucją charytatywną i nie będę dopłacał do aroganckich cwaniaczków aby tylko wyszli zadowoleni. Ceny mam bardzo niskie jednak do naprawy nie używam kiepskiej jakości chińskich zamienników i kradzonych częsci a ceny takich są wzorcem dla tego człowieka....
Gdyby tyle ludzi zadowolonych pisało opinię co pisze niezadowolonych to te kiepskie były by marginesem ...... Pozdrawiam i zapraszam Zygmunt