Odpowiadasz na:

Zdejmowanie tapicerki z drzwi

Trafiłem na ten sam problem. Otóż na trzpieniu pokrętła - który to trzpień jest osią obrotu pokrętła - jest wąskie nacięcie - dookoła trzpienia. A w to nacięcie jest założona "podkładka" w... rozwiń

Trafiłem na ten sam problem. Otóż na trzpieniu pokrętła - który to trzpień jest osią obrotu pokrętła - jest wąskie nacięcie - dookoła trzpienia. A w to nacięcie jest założona "podkładka" w kształcie jakby księżyca (albo litery C jak kto woli) i trzeba użyć dwóch cieniutkich śrubokrętów (albo specjalnie wyprofilowanego narzędzia), żeby rozgiąć końce tej "podkładki". Powiem szczerze, że miałem ten sam problem. Na szczęście trafiłem na zręcznego blacharza, który mi pomógł.
Poza tym użytkuję Astrę 1,4i 60KM (1997r prod.) zagazowaną w 2002 roku "zwykłym" BRC. przejechałem już ponad 176000 odkąd ją kupiłem i ma teraz 266000km zrobione. Oprócz mocno spoconego silnika i średnich lub drobnych napraw, które nie wynikają ze zwykłego użytkowania (nie oszczędzam jej, korki warszawskie po najgorszych dziurach i lasach objeżdżam) nie miałem jeszcze okazji jej poważnie reperować.
Co do blach, to jest zasadnicza różnica między produkcją GER a PL. Asterka jest made in Germany. Ale poprzedni właściciel "zaliczył krzaki" i wymienił z prawej strony przedni błotnik i drzwi. I te dwie blachy strasznie mi rdzewieją. A pozostałe - oprócz okolic wlewu paliwa - wcale. Nawet rysy "do metalu" nie rdzewieją!

zobacz wątek
14 lat temu
~teknodor

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności