Odpowiadasz na:

Deweloper nie przejmuje się klientami

Od wprowadzenia czyli od pond 2 lat - jesteśmy nękani przez pracowników którzy "próbują" naprawiać nasze osiedle i mieszkanie. A naprawiać trzeba wszystko. Mieszkania są zalewane, mamy mokre... rozwiń

Od wprowadzenia czyli od pond 2 lat - jesteśmy nękani przez pracowników którzy "próbują" naprawiać nasze osiedle i mieszkanie. A naprawiać trzeba wszystko. Mieszkania są zalewane, mamy mokre ściany. Mamy problemy z izolacją i zniszczone tarasy. Pracownicy naprawiają szybko, naprawy są nieprzemyślane. Przy naprawach niszczą inne rzeczy np. nasze osiedle, zieleń, chodniki - mamy mnóstwo zdjęć dokumentujących tragiczną sytuację. Budzą nas podnośniki o 7 rano i do 17 mamy ciągle pracowników - a Deweloper nie przejmuje się nami klientami, robią coś żebyśmy dali im święty spokój, czekają do przeminięcia gwarancji i zostaniemy na lodzie... Deweloper wprowadził nas w błędy, począwszy od aktów notarialnych po pozostałe sytuacje.
Czynsz jest wysoki jak na te okolice - nawet bardzo. Ludzie sprzedają mieszkania - ok 20 % ludzi już pozbyło się zakupionych mieszkań a reszta tylko czeka na możliwą sytuacje... ale problem jest taki że nikt zalanego mieszkania nie sprzeda a naprawy nie przynoszą skutków!

zobacz wątek
6 lat temu
~potęgowska

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry