Widok

PUSTOSTANY w Trójmieście

Cześć,

szukam pustostanów na terenie całego 3miasta. Najlepiej Gdańsk. Jeśli ktoś COKOLWIEK wie, proszę o ulice i numery :)

Dzięki!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

A skąd może być pustostan?
Ktoś mógł np. wyjechać. Nic Ci po takim mieszkaniu, bo jest czyjeś.
Jeśli jest komunalne i jedyny najemca umrze... szybciutko wraca do puli mieszkań komunalnych. Też się na to nie załapiesz.
Prywatne, gdzie toczy się sprawa spadkowa. Może stać latami, zanim wyjaśni się do kogo należy i w jakim procencie. Ale tak samo nic Ci do tego mieszkania.
Jedynie mieszkania z budynków przeznaczonych do wyburzenia mogą być warte uwagi.
Wiem, że kiedyś ludzie je zasiedlali a miasto potem musiało im znaleźć zakwaterowanie zastępcze. Szczególnie jeśli to była wielodzietna rodzina.
Nie znam się na prawie lokalowym i nie wiem, czy takie rozwiązanie "na rympał" jest obecnie możliwe. Ale takich mieszkań masz od groma i sam poznasz, gdzie są. Wystarczy odwłok ruszyć.
Ale nic Ci raczej z takiego mieszkania nie przyjdzie, bo prądu tam Ci nie podłączą. Niby można żyć... ale litości :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Może być sytuacja, że np. babcia zmarła a wnuczek jest nadal zameldowany, choć tam nie mieszka.
Opłaca rachunki, czyli miasto nie ma jak tego odebrać.
A nie chce na razie ruszać tematu, bo musi minąć określony czas, żeby mógł je wykupić za grosze.
Spotkałem już takie sytuację. Ale co z tego dla Ciebie wynika?
Kompletnie nic.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

Chodziło mi o jakieś stare fabryki etc., ale moga być domy na uboczu itp. Zapomniałem powiedzieć, chodzi o Urban exploration
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

To k.. mów jasno o co c.mon :)
Kiedyś powodzeniem cieszyły się budynki na Srebrzysku. Niewykorzystywana część szpitala.
Chyba ich już nie ma, bo coś tam zaczęli budować. Do sprawdzenia.
Ale nadal chyba są budynki szpitala na Polankach.