Widok

Piotr - opinia

najgorszy deweloper jakiego znam

Znowu nas wykiwali, odbiór miał być według kolejności podpisywania umów, ale impertynencka pani poinformowała mnie, że jak się nie podoba to prześle mi oficjalne powiadomienie za dwa tygodnie o terminie odbioru!!!!
Wiem że są ludzie co czekają z utęsknieniem na swoje lokum i łykną wszystko, nawet tak dziadowskie wykonanie.

Od grudnia posiadają cały mój wkład, odbiór miał być na koniec marca (wirusa jeszcze nie było i nie jest to przyczyną opóźnienia), zero informacji ze strony dewelopera przez długi czas, tak jak by nic się nie stało. W czerwcu spotkanie z mieszkańcami i żadnej propozycji zadość uczynienia, w końcu przez pół roku obracają naszymi pieniędzmi i ne poczuwają się do jakiejkolwiek odpowiedzialności za opóźnienie.

Mocno zastanawiam się nad wycofaniem swojego wkładu i skierowania sprawy do sądu, mam dość takiego podejścia; "jak się nie podoba, to przesunę o dwa tygodnie"

Gdybym wiedział że przez pół roku deweloper będzie nabijał sobie procenty z mojej kasy, to bym kupił mieszkanie na wolnym rynku.
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 3
 
jakość: 1
 
terminowość: 1
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: 1
 
1.7

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Szanowny Panie, z przykrością przyjmujemy do wiadomości Pana niezadowolenie. Rozumiemy zniecierpliwienie spowodowane opóźnieniami i nie ustajemy w staraniach, aby zminimalizować ich skutki.

Nic nie usprawiedliwia aroganckiego, niegrzecznego podejścia, bez względu na sytuację. Jeżeli taka postawa spotkała Pana z naszej strony bardzo przepraszamy. Taka sytuacja nie powinna się wydarzyć. Impertynencja to niewłaściwa postawa. Naszym zdaniem trudna sytuacja nie usprawiedliwia sięgania po arogancję przez żadną ze stron.

Jednakże niektóre z Pana uwag odbieramy jako nieprawdziwe, a przez to krzywdzące i godzące w dobre imię firmy i ludzi, którzy w niej pracują.
Przedstawiamy garść faktów dotyczących informacji o opóźnieniach, rekompensatach oraz o jakości wykonania inwestycji.

Odnośnie opóźnień i komunikacji - wobec Pana stwierdzenia, że „w marcu jeszcze koronawirusa nie było” przypominamy że w dniu 12 marca zawieszono zajęcia w placówkach oświatowych i wprowadzono stan zagrożenia epidemicznego.
Szanując i rozumiejąc Państwa prawo do informacji staraliśmy się informować Państwa o istotnych zdarzeniach, które miały lub mogły mieć wpływ na terminowość realizacji. Pomimo utrudnień na rynku usług wykonawczych oraz wywołanych pandemią zakończyliśmy prace budowlane w kwietniu 2020 i - gdy tylko to było możliwe - zapraszaliśmy nabywców na oględziny gotowych już lokali, oraz na tzw. techniczne przeglądy przedodbiorowe. Pan również z tej możliwości skorzystał.

Odnośnie rekompensat za opóźnienie - kwestię omówiliśmy podczas spotkania z Państwem i zgodnie z zapowiedzią przedstawiliśmy naszą propozycję. W żaden sposób nie unikamy odpowiedzialności za poniesione przez klientów szkody spowodowane naszymi działaniami.

Odnośnie „dziadowskiego wykonania” - Sto10Chylońska to duże osiedle mieszkaniowe. Tylko 1. etap to 108 mieszkań. Zdecydowana większość klientów bardzo dobrze wypowiada się i docenia zastosowane rozwiązania i jakość wykończenia. Ma to odzwierciedlenie w protokołach odbiorowych, również w przypadku Pańskiego mieszkania.

Biorąc pod uwagę powyższe fakty trudno nam przyjąć słuszność Pana totalnej krytyki. Przyjmujemy ją jednak z pokorą jako lekcję, która pomoże nam jeszcze lepiej realizować nasze inwestycje i obsługiwać klientów zainteresowanych ciekawymi inwestycjami mieszkaniowymi.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry