Widok

Praca w firmie budowlanej

Dostałem nową pracę, będę pracował w lokalnej firmie budowlanej. Nie mam doświadczenia a głupio mi zapytać szefa czy kolegów: mamy robić przewierty horyzontalne, ktoś wie co to dokładnie jest i na czyn to polega? Google nie daje mi wyczerpującej odpowiedzi.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Będziesz fedrowal w przód. W dół to byś Wiercil wertykalnie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

przewierty horyzontalne = na wylot, w poziomie
ha ha jakie słownictwo fachowe
Nie zapomnij na koniec wykonać konserwacji niejednorodnych powierzchni użytkowych :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

Pozycja horyzontalna, leżenie
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czyli przerwa jest na horyzoncie. A jak wiadomo horyzont jest zazwyczaj daaaleeeko :).
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Lub przerwa bez przerwy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dzięki już wiem co to przewierty horyzontalne: https://www.telbest.pl/przewierty-sterowane.html jak będziemy mieć takie maszyny, to praca będzie lekka :D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Znalezienie sobie w dzisiejszych czasach jakiegos dobrze platnego zajecia wcale nie jest takie latwe. Rynek bardzo dynamicznie sie zmienia pod katem rozwoju technologii. Wiadomo dla kogos pracujacego w branzy IT zawsze sie cos znajdzie jednak nie kazdy ma predyspozycje do tego zeby zostac programistom. Nie tylko potrzeba odpowiedniej wiedzy ale trzeba miec troche pasji i poswiecenia. Zreszta mozna zobaczyc taka tendecje u wiekszosci z nas na brak motywacji do osiagania sobie postawionych celow. Nigdy nie wiadomo co czeka nas w przyszlosci dlatego trzeba miec przygotowany jakis pomysl w zanadrzu. Jeden ze znajomych zrobil sobie dla przykladu szkolenie z obslugi maszyn do zadan ciezkich typu ladowarki teleskopowe. Mozna znalezc takie osrodki takze w Trójmiasto
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0