Odpowiadasz na:

Końca nie widać

22.02.2016 r podpisałam umowę na dostawę energii z firmą Energa, mimo wielu interwencji w BOK , poprzez infolinię do lipca 2017 roku czyli przez 17 miesięcy nie otrzymałam żadnej faktury. Licznik... rozwiń

22.02.2016 r podpisałam umowę na dostawę energii z firmą Energa, mimo wielu interwencji w BOK , poprzez infolinię do lipca 2017 roku czyli przez 17 miesięcy nie otrzymałam żadnej faktury. Licznik założono w kwietniu 2016 ale nie otrzymałam żadnego zawiadomienia ani protokołu zdawczo- odbiorczego z numerem licznika ani stanem z jakim go przejmuję / a to jest istotne żeby sprawdzić za ile jednostek zostaję rozliczona!/ ostatniego dnia grudnia 2016 otrzymałam telefon od pracownika Energa Operator o tym, że ma zlecenia zdjęcia licznika. szczęśliwy przypadek że trafiłam na człowieka, który zrozumiał że nie płacę faktur bo ich nie otrzymuję, sprawił że licznik pozostał do dnia 02.01.2017 kiedy to w BOK naświetliłam sprawę wstrzymano zdjęcie licznika i sprawa poszła do dalszego rozpatrzenia. I tak to trwa do dziś chociaż światełko nadziei na zakończenie problemu pojawiło się w lipcu 2017 kiedy wreszcie otrzymałam pierwszą fakturę na 1022,12 czym prędzej ją opłaciłam po czym po 4 miesiącach dostaję informację że faktura została anulowana i wystawiona na kwotę 3674,98!!!! na reklamację otrzymałam odpowiedź, że faktura została przeliczona w/g taryfy C11 ,która jest wielokrotnie droższa.Nie pomogło tłumaczenie i posiadana przeze mnie umowa podpisana na taryfę G11 tzw domową. I tak trwa to do dziś kolejna faktura równiez w/g taryfy C11. Przeczytałam informację w internecie ,że w sierpniu Energa powołała rzecznika klienta, tylko jak się do niego dostać? Ręce opadają !!!!

zobacz wątek
7 lat temu
~

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry