Widok
Przeciętna krajowa miernota
Moja ocena tej firemki zawarta jest w tytule. Piękna i rzetelna obsługa jest do momentu przelewu pieniędzy. Później zaczyna się olewactwo i partactwo. Np. zamówione meble nie przyjechały w komplecie na miejsce montażu. Wyposażenie wewnętrzne szafek zamontowane było nie zgodnie z projektem. Montaż mebli prowadzony był przez inną firmę i ta nie była poinformowana o ustaleniach z umowy. Ewentualna odpowiedzialność/gwarancja za meble jest też rozmywana jest pomiędzy Maranti i montażystów. Nie można się doprosić naprawy gwarancyjnej po pół roku od montażu. Szkoda
Moja ocena
MarantiStudio
kategoria: Meble kuchenne
obsługa: 1
oferta: 1
jakość asortymentu: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź na :”przeciętna krajowa miernota”
Jestem zdegustowany postawą klienta. Montaż odbył się w ustalonym terminie, meble przyjechały w komplecie a jedyny brak to wkład na sztućce, który został dowieziony w późniejszym terminie. JEDYNĄ WADĄ było zamocowanie kosza wysuwnego o szerokości 20cm, gdzie prowadnice jezdne zamontowano po prawej stronie zamiast lewej, co montażyści zmienili w trakcie montażu. Wszystkie ustalenia z umowy zostały potraktowane jak należy. Jedyne co montażyści nie wiedzieli z ustaleń słownych między klientem i projektantem, to gratisowe podłączenie zlewozmywaka, co też zostało wykonane po interwencji telefonicznej. Reklamacja o której pisze klient jest na układ jezdny kosza cargo firmy Peka (haczy przy domykaniu) Klient zgłosił taką wadę w połowie października. Po poinformowaniu przeze mnie na początku listopada iż montażysta jest na urlopie do 06.11.2010, sam wyznaczył termin wizyty na 15.11.10.Taki termin został dotrzymany,reklamacja została rozpatrzona,wysłana do firmy Peka i będzie zrealizowana możliwie najszybciej.
Uważam iż opisanie całości zdarzenia są opisane w sposób bardzo nieprzyjazny i narażają moją firmę na nieprzychylną opinię innych użytkowników forum.
Życzę, aby kuchnia zamówiona w naszej firmie służyła przez długie lata i cieszyła wzrok klienta i jego rodziny.
Z poważaniem
Jestem zdegustowany postawą klienta. Montaż odbył się w ustalonym terminie, meble przyjechały w komplecie a jedyny brak to wkład na sztućce, który został dowieziony w późniejszym terminie. JEDYNĄ WADĄ było zamocowanie kosza wysuwnego o szerokości 20cm, gdzie prowadnice jezdne zamontowano po prawej stronie zamiast lewej, co montażyści zmienili w trakcie montażu. Wszystkie ustalenia z umowy zostały potraktowane jak należy. Jedyne co montażyści nie wiedzieli z ustaleń słownych między klientem i projektantem, to gratisowe podłączenie zlewozmywaka, co też zostało wykonane po interwencji telefonicznej. Reklamacja o której pisze klient jest na układ jezdny kosza cargo firmy Peka (haczy przy domykaniu) Klient zgłosił taką wadę w połowie października. Po poinformowaniu przeze mnie na początku listopada iż montażysta jest na urlopie do 06.11.2010, sam wyznaczył termin wizyty na 15.11.10.Taki termin został dotrzymany,reklamacja została rozpatrzona,wysłana do firmy Peka i będzie zrealizowana możliwie najszybciej.
Uważam iż opisanie całości zdarzenia są opisane w sposób bardzo nieprzyjazny i narażają moją firmę na nieprzychylną opinię innych użytkowników forum.
Życzę, aby kuchnia zamówiona w naszej firmie służyła przez długie lata i cieszyła wzrok klienta i jego rodziny.
Z poważaniem