Odpowiadasz na:

Re: REKLAMACJA po 2 tyg. od zakupu

Kasiu ja kiedyś napisałam o butach, które były niezgodne z umową ale nigdy tej rekalamcji nie zaniosłam :( bo brak czasu.

REKLAMACJA TOWARU NIEZGODNEGO Z UMOWĄ

... rozwiń

Kasiu ja kiedyś napisałam o butach, które były niezgodne z umową ale nigdy tej rekalamcji nie zaniosłam :( bo brak czasu.

REKLAMACJA TOWARU NIEZGODNEGO Z UMOWĄ

Sporządzono w dniu: 30.06.2011 r. BATA - GALERIA BAŁTYCKA GDAŃSK Al. Grunwaldzka 141; 80-264 Gdańsk
(nazwa i adres placówki handlowej/usługowej)
Imię i nazwisko reklamującego: ...................
Adres: ul. .............................
Nr tel: .........................
Data nabycia towaru: 31-05-2011
Nazwa (oznaczenie) towaru: 7642023
Cena towaru: 159,00 zł, przedłożony dowód zawarcia umowy – paragon/82451
Opis niezgodności towaru z umową: Tworzywo sztuczne, z którego wykonana jest platforma oraz obcas jest za miękkie, deformuje się i wygina podczas normalnego użytkowania. Obuwie jest przy tym niestabilne, chodzenie w tym obuwiu grozi zwichnięciem nogi. Po 3 krotnym założeniu (obuwie używane okazjonalnie) obuwia wygląda ono jak schodzone, zniszczone, ponieważ z podeszwy w miejscu wkładki oraz z obcasa ściera się farba przy każdym zetknięciu się z innym materiałem, podłożem/stopą. W jednolitym obcasie zrobiły się dziurki i jest to niestety następstwem normalnego używania obuwia. Obuwie nie było eksploatowane po stwierdzeniu niezgodności z umową i nie mogło spowodować pogłębienie wady/zniszczenie wyrobu. W świetle powyższego uznać należy, że towar ten nie nadaje się do celu, do jakiego jest zwykle używany, a naprawa jego nie jest możliwa ze względu na to, że niemożliwością jest wymiana tworzywa z jakiego zostało wykonane obuwie.
Kiedy niezgodność towaru z umową została stwierdzona: po kilkakrotnym użyciu obuwia, 5-7 dni po zakupie (jednak z powodu wyjazdu nie miałam możliwości zwrócenia towaru wcześniej)
Żądanie reklamującego:
a) doprowadzenie towaru do zgodności z umową poprzez:
- nieodpłatną naprawę *
- wymianę na nowy *
b)**
- zwrot zapłaconej ceny* (bądź wymiane na inny model)
- obniżenie zapłaconej ceny*
Uzgodniony termin załatwienia reklamacji: 14 dni od daty otrzymania towaru
……………………………………………………………… …………………………………………………………………
(podpis reklamującego) (podpis sprzedawcy)
Zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176)
٭ wybór żądania należy do reklamującego
٭٭ tylko w przypadkach gdy :
- naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów,
- sprzedawca nie wymienił rzeczy na nową albo rzeczy nie naprawił w odpowiednim czasie,
- wymiana albo naprawa narażałaby reklamującego na znaczne niedogodności

zobacz wątek
12 lat temu
~alycja_83

Odpowiedź

Autor

Ogłoszenie
Polityka prywatności
do góry